جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
مهدی احمدپور | mahdijanm
۱۷:۵۷:۳۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

اهرم ضستاهای برج چهار دیگه عملا سوختن چون بازار مثبتم باشه همه خروج میزنن و تجربه داشتم تو ضملت که با صف خریدم باز منفی بودن چون وقتی ندارن و اکثرا پولی برای فیزیکی ندارن

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار