جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| hosseinnr.2
۱۹:۱۴:۱۹ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

خودرو سلام سهامداران گرامی من بیکار بودم نظرات رو میخوندم . گفتم برم ببینم تو صفحه خودرو چه خبره .. دیدم خیلیا نا امید شدن از بازار و میخوان وارد بازار دیگه ای بشن . دوستان چرا به خودتون دارین ضرر رو تحمیل میکنین ؟ سهام زیان ده رو چندین ساله نگه داشتین به امید فردایی بهتر . و در ایران فردایی بهتر وجود نداره . گروه خودرویی متاسفانه چون دولت در قیمت گذاری به نفع دلال کار میکنه هیچ موقع نمیزاره شرکت به سود برسه مگر اینکه فرجی بشه و توافق بشه که اونم باز بعیده من ب شخصه از سال 97 تو بورس هستم . و مثل شما زیان های زیادی رو عمدا و سر نا اگاهی و لجبازی ب خودم زدم . ولی الان شکر خدا در سود هستم در سهم های با بنیاد و سود ده.. گر چه که بازار های موازی سود خیلی بیشتری دادن ولی بورس تازه شروع کرده بازیو . البته معذرت میخوام کمی نا امید کننده در باره سهمتون حرف زدم . احساس وظیفه کردم چیزی که برای خودم خوب میدونم رو با شما در اشتراک بزارم . امیدوارم همیشه سبز باشین

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار