های وب تا جایی ان قدر صف فروش میکنن تا فقط خودشان سوار سهم بشن ،بعدش خبرهای سودسازی پشت سر هم میاد قطار قطار، شک ندارم ولی کی بشه مشخص نیست🌱
-
بهروز مولایی
تکشا سهم رانتی رانتی هست خوب رشد کرد متاسفانه خالی کردند و رفتند تا 800 ریزش حتمیست بعد صعود
-
YAS borss
غالبر این سهم درگیر تکنیکال نیست سهم در گیر اختلافات درونی شرکته مه داره همه رو به باتلاق میکشونه دوستان منم فکر نمیکردم واردش شدم
-
حامد حامدی
اهرم دوستان دقت کردید ضهرم1126 ترند شده
-
سعید رودبار
وپارس هیچ خبری نیست.راحت میاد تا 160
-
علیرضا غلامی
وبملت عدد طلایی 115 را بخاطر بسپارید هر اندیکاتوری رووش انداختم بهش رسیدم
-
mina.MT72
#خصدرا
-
amirbaha
شپنا دوستان عزیز. چ بخایم چ نخایم این سهم نیاز ب دست ب دست شدن و اصلاح داره. سهم از 500 تومن یک رشد صد در صدی داشته و به هزار تومان رسیده توی چارت کاملا مشخصه. باید اصلاح کنه و از فردا شروع میشه. و بعد ادامه رشدش رو داره
-
bourse 2018
شپنا فعلا بازار رفت برای اصلاح یه نفس ببین چند روز صف خرید بوده
-
Mojtaba
#شفارا دوستانی که موافق معرفی سهم هستن لطفا موافقت شون اعلام کنن البته سهم شفارارو داریم این سهم،بعداز سهم شفارا خواهد بود و به هیچ وجه نمیگم شفارا رو بفروشی و اینو بخرین اینو به اونایی میگم که نقد هستن میخوان سهمی جای خوب بخرن
-
بهروز مولایی
چنوپا سهم سهم خانوادگی هستش میبرن بالا بعد میفروشن میارن پایین دوباره خرید میزنن