غالبر این سهم درگیر تکنیکال نیست سهم در گیر اختلافات درونی شرکته مه داره همه رو به باتلاق میکشونه دوستان منم فکر نمیکردم واردش شدم
-
خودرو الان هم میگم بازگشایی فردا بالای صفر تابلو است بازگشایی سبز خواهد بود
-
famatake
#BTCUSDT SELL 59830 SL 60200 TPs 59600 59300 59000 58500 با اهرم 10 و دو درصد سرمایه ورود بزنید لینک ثبت نام صرافی خارجی معتبر البانک Elbank https://www.lbank.com/fa/login/?icode=HXLN با ثبت نام و احراز هویت در اوربیت 300$ جایزه بگیر👇 https://www.ourbit.com/fa-IR/register?inviteCode=P72HF9 با ثبت نام و احراز و بدون فیلتر شکن 150 دلار بونوس بگیر و ترید کن 👇 https://www.kcex.com/register?inviteCode=KC0TK379-FAMATAKE
-
🏴BLACK SWAN🏴
🔰بیشترین ورود پول هوشمند ؛ دارویی ؛ #دزهراوی #دجابر #ددانا #دارو #دسبحان حمل و نقل ؛ #حکشتی #حتاید فلزات اساسی ؛ #فتوسا #فمراد #فماک غذایی ؛ #غشهداب #غمهرا پتروشیمی ؛ #شغدیر #شارپیلن #جم #کیمیاتک سایر ؛ #فزر #ومهان #بجهرم #کسرا #رتاپ #زملارد #ونفت #بپویا #بمولد #بمپنا 🗓1405/04/07
-
علی کاظمی
ثشاهد متاسفانه با اصلاح شاخص همچین سهم هایی که با صعود شاخص هم منفی بودن بازم منفی می شن هنوز هیچ دانشمندی نتونسته کشف کنه این سهم ها چه جوری مثبت می شن
-
باشگاه بورس
#سخزر #گزارش_عملکرد_خرداد_1405 🌟 رکورد فروش شرکت در خرداد ماه 1405 شکسته شد 😄 مبلغ فروش خرداد ماه 324 میلیارد تومان 🔝 رشد فروش نسبت به ماه قبل 3% 🔼 رشد فروش نسبت به سال قبل 22% 🔴 P/E ttm: 6.2 🟢 p/e forward: 4.7 🗓 1405/04/07
-
سهام دار
اهرم حدود 13-14 درصد تا به حال ریخته بدی ایش اینه که هم نارنج صف فروش بشه هر روز هم موج و اهرم یعنی دو برابر برن بالا ولی باهم بیان پایین
-
🌱 نوسان سبز 💰
#جم فردا هم تابلو خوب باشه میتونید برای خرید وارد بشید بدون رشد بسیار نقطه جذابی هست برای خرید مسیولیت خرید و فروش به عهده شماست ✅
-
رسول احمدحسینی
سیسکو فکر کنم سیسکو خبر نداره بازار منفی هست وگرنه زود بازش میکرد که جا نمونه
-
اخبار فوری لحظه ای جنگ IRAN VS US & EUROPE & ISRAEL
دوستان از صندوق توسعه ملی یک میلیارد دلار داده شد تا برن دارو اینا بخرن 700 میلیون دلارش گم شده الان دارن میگن این پول کجاست جوابی نمیدن 20 میلیون بشکه نفت هم گم شده قبل از اینکه خبرش در بیاد گفتن دادیم سپاه
-
غالبر سلام بچه ها من الان یک نگاهی به گزارش ماهیانه کردم اینایی که جو میدن شرکت ورشکسته هست و یا نقدینگی نداره یا روی هوا حرف می زنند یا خواندن گزارش رو بلد نیستند فروش داخلی توی خرداد نسبت به اردیبهشت 58 درصد افزایش داشته یعنی پس تولید دارد و شرکت تعطیل نیست و خرید اول مواد اولیه 26 درصد رشد پس نقدینگی دارد و صادارت حدود 20 درصد کاهش داشته با توجه به شرایط کشور و محاصره دریایی که درماه پیش بوده کاملا طبیعی هست. بنابراین گزارش کاملا واقعی و منطبق با شرایط فعلی کشور هست من مطمین هستم که جهشهای خوب قیمتی در اینده وجود خواهد داشت انشا همه مزد صبوری مان رو می گیریم