ثشرق 90درصد تو ضررم
-
YAS borss
غالبر این چه سقوطیه خیلی خطرناک شده
-
وحید لیلائی
خودرو سهم گروه خودرویی رو با سهام سود دیگه دیگه جابه جا کنید شک نکنید امسال سال بورس است طلا هم نوسان زود گذر است و دوباره برمیگرده و اصلاح میده
-
Daric | داریک
⏪ در روزهایی که بحران جنگ، محدودیت اینترنت و اختلالات بانکی همزمان شدند، کاربران داریک چه تجربه ای داشتند؟ ویدیو روایت کامل این روزها را فردا در کانال داریک ببینید! @Daric_market
-
علیرضا غلامی
وبملت دوستانی که میگویند رفتیم فاز اصلاحی قبول اما باید حتما الگوی اصلاحی در سقف بزند شانه سرشانه سقف دوقلو و… و همینطوری نمیاد پایین له خصوص سهام پدرمادر دار
-
️️ کارگزاری پیشرو
مروری بر معاملات امروز صندوق های طلا و نقره 7 تیر 1405 #صندوق_طلا #صندوق_نقره ➖➖➖➖➖ 📰کانال پیشرو: @pishrobroker 💬پشتیبانی پیشرو: @pishrocrm https://t.me/pishrobroker https://t.me/pishrocrm
-
وپاسار نهایت طبق چارت 5 درصد دیگه اصلاح داریم 💛💛💛💛💛💛💛💛💛
-
علی صبوری
اهرم دوستان روند کلی دو ساله بازار صعودی هست، اما برای دو سه هفته اینده اصلاح داریم. پیشنهاد من به فروش در ضرر کم هست ، چون احتمال 20 درصد منفی در سهام منفی نخورده مثل پالایشی ها و شستا و وتجارت هست. در اپشن ها منفی 50، 60 درصد هم گاهی باید بفروشی بره، چون میتونه تا منفی 95 درصد یا بیشتر هم ضرر کنی. برای اختیار معامله های فعلی به نظرم این شرایط هست، در ادامه باز منفی های زیاد خواهند خورد. با ضرر کمتر بفروشید بهتره. البته پیشنهاد هست تصمیم با خود شخص
-
حامد حامدی
اهرم دوستان خواهشاً از افرادی که در روزهایی که بازار طبق تحلیلشان نیست و اینجا نیستند پیروی نکنید. ضهرم1126
-
بهروز مولایی
چنوپا 1200 سنگین خریداریم خودم این سهمو داشتم
-
نقاش(Rtb)
فرمول محاسبه شاخص کل بورس تهران (TEDPIX) بر پایه ارزش بازار (Market Capitalization Weighted) و با لحاظ کردن تغییرات قیمت و سود نقدی (DPS) شرکت ها است. فرمول کلی به صورت زیر است: اما در عمل، بورس تهران ان را با استفاده از ضریب تعدیل (Divisor یا Base Adjustment Factor) محاسبه می کند تا افزایش سرمایه، ورود و خروج شرکت ها و پرداخت سود نقدی باعث پرش مصنوعی شاخص نشود. بنابراین عرضه اولین شرکتها اثری روی شاخص کل ندارد. و یا اخراج شرکتهایی چون کروی و فاسمین از بازار اصلی به پایه نیز اثری روی شاخص نداشت.