#شکام شرکت صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز در عملکرد سال مالی 1404 خود فروش 7،400 میلیارد تومانی را اعلام کرد. این میزان از درامد فروش به سود خالصی به میزان 1،740 میلیارد تومان منجر شده است که این میزان از سود به ازای هر سهم برابر با 100 تومان است در حالی که در سال 1403 سود خالص این شرکت 800 میلیارد تومان بوده و لذا سوداوری این شرکت در سال 1404 نسبت به سال قبل از ان 117 درصد رشد داشته است. همچنین در اخرین پیش بینی که شرکت برای عملکرد سال جاری ارایه کرده است به ازای هر سهم 145 تومان بوده است. در نتیجه با توجه به احتمال تقسیم سود مناسب این شرکت و سود پیش بینی شده برای سال 1405، نسبت قیمت به سود ان کمتر از 3 واحد است. حتی با توجه به 100 تومان سود هر سهم محقق شده در 1404 نیز، نسبت قیمت به سود گذشته نگر یا TTM ان در حال حاضر 5.3 واحد است که به مراتب کمتر از مقدار 7.5 واحدی کل بازار سهام است. با توجه به انکه بسیاری از سرمایه گذاران به دنبال سرمایه گذاری در راستای حفظ ارزش ثروت خود هستند، شکام توانسته است با تحقق سود خالصی به میزان 677 میلیارد تومان در زمستان گذشته، رشدی 69 درصدی را نسبت به فصل قبل به ثبت برساند. این در حالی است که بر اساس نرخ دلار بازار ازاد، سود خالص زمستان برابر با 4.5 میلیون دلار بوده که از این نظر بالاترین میزان سود دلاری شرکت به ثبت رسیده و همچنین این میزان از سود دلاری نسبت به فصل قبل رشد 29 درصدی را به ثبت رسانده است. از جمله پتانسیل های دیگر این سهم می توان به عرضه اولیه شرکت داروسازی پرند دارو اشاره کرد که مراحل پذیرش ان طی گردیده است.
-
بورس مبین
در #بازار_امروز (7 تیر 𝟙𝟜𝟘𝟜) چه گذشت؟ 🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰 خالص ارزش معاملات سهام، حق تقدم ها و صندوق های سهامی برابر با 32,509 میلیارد تومان. خروج پول حقیقی برابر با 7,162 میلیارد تومان. میانگین سرانه خرید هر کد حقیقی 53.5 میلیون تومان و میانگین سرانه فروش هر کد حقیقی 79.0 میلیون تومان. بیشترین ورود پول حقیقی را در #ومهان و #حکشتی ، و بیشترین خروج پول حقیقی را در #وبملت ، #فملی ، #فارس ، #شبندر و #شستا شاهد بودیم. در پایان بازار امروز (بورس و فرابورس) 223 نماد در مثبت و 674 نماد در منفی بسته شدند. همچنین 141 نماد در صف خرید و 507 نماد در صف فروش به کارشان پایان دادند. ◽️▫️◽️▫️◽️▫️◽️ 🌐 @Boursemobin
-
گلدیرا برید گذشته رو ببینید گفته بودم این سهم خطر ناک گیر نکنید
-
فائزه76
#کاذر باید الان قیمتش 3000تومان باشه
-
بازیگران سهام
#فارس امیدوارم تشخیصم اشتباه نباشه و کادر ابی رخ بده🤲
-
علی ملکی
سینرژی صندوق طلا این هفته به خاطر ورود پولشون عالین و سینرژی فکر میکنم این هفته 6000 رو ببینه
-
Mhr
#دی حقوقی بشدت دیوانه ای دارد .هیچ چیز معلوم نیست .یه مشکل دیگه هم ناظر هست و نکات منفی موجود : درامد غیر عملیاتی/واگذاری اقساطی/خریدار داخلی/احتمال صوری شدن معامله بعد از دو ماه با معامله معکوس/بهانه وضعیت قرمز بازار که بهانه ای خنده داره! موارد مثبت و محرک رشد: قیمت سرکوب شده و با قله فاصله زیاد داره /الزام به بازیابی اعتماد حقیقی / خروج از زیان سالانه و p/e/ افزایش سرمایه اگه بخواد عملیاتی بشه و به حقیقی هم توجه بشه باید جذابیت قیمتی وجود داشته باشه /دماوند اگه در وبوعلی تکرار بشه حقوقی واقعا باید پاسخگو باشه. بنظر من اگه حقوقی تحرک نداد به سهم یعنی این بانک فقط رو برگه بانکه و ظاهراً متحول شده ولی در عمل هیچه و اعتماد بهش واقعا دیگه نابجاست نه میخرم نه میفروشمش فعلا .نظاره گریم .توپ تو زمین حقوقیه. دوستان هم با درایت و سنجش شرایط تصمیم مختص خودشان را خواهند گرفت .به امید سود برای هممون
-
اهرم روند برمیگرده جا میمونید احتمال خیلی قوی از همین فردا،بنده که فردا ضهرم رو سنگین میخرم بماند یادگاری.
-
حسین بخششی
#خودرو امیدوارم هر چه زودتر اصلاح تمام شود و عمق اصلاح به ریزش قیمت سهم و تغییر جهت ان تبدیل نشود.
-
AR G
اهرم با شروع اصلاح فملی چندروز بازار اصلاح کرد و الان رسیده به حمایت 2000 و احتمال اینکه بهش عکس العمل نشون بده بالاست و با برگشت فملی لیدر کل بازار برمیگرده امیدواریم اخبار امروز نسبت به 2 روز قبل بهتر باشه .
-
وسپه حق تقدم ها رو چرا تبدیل به سهم نمیکنه، عجب گیری انداخت ما رو