جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| javad.lotfi
۱۷:۱۹:۲۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

غنوش سلام اقای روحانی یه سوال 6 سال سهم زیر 1700 6سال بلند مدت رشد نکرده 6 سال همه چی 50 برابر شده چجور غنوش تو این قیمت گرونه؟ تو این 6 سال که قیمت زیر 1700 بوده ایا خط تولید اب معدنیش که 11 میلیارد فروخت ارزون شد؟ ایا قیمت املاک و تجهیزاتش ارزون شد؟ اگه سهم خوبه چرا بعد چندین سال باز توقع دارید بیاد 1395 یعنی شما هرسال انتظار دارین سهم 30 درصد رشد کنه 30 درصد بریزه؟ اکه این چرخه هرسال تکرار میشه و مطمعنی هم که یاز میاد پایین و هیچوقت رشد نمینه چرا پس 4 میلیون سهم خریدین؟

لیست اخبار