اهرم فردا شپنا منفی بشه چه خواهد شد حتی اگر اهرم تکونم بخوره شپنا همه ما را به اعماق زمین هدایت میکنه
-
بورس مبین
در #بازار_امروز (7 تیر 𝟙𝟜𝟘𝟜) چه گذشت؟ 🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰 خالص ارزش معاملات سهام، حق تقدم ها و صندوق های سهامی برابر با 32,509 میلیارد تومان. خروج پول حقیقی برابر با 7,162 میلیارد تومان. میانگین سرانه خرید هر کد حقیقی 53.5 میلیون تومان و میانگین سرانه فروش هر کد حقیقی 79.0 میلیون تومان. بیشترین ورود پول حقیقی را در #ومهان و #حکشتی ، و بیشترین خروج پول حقیقی را در #وبملت ، #فملی ، #فارس ، #شبندر و #شستا شاهد بودیم. در پایان بازار امروز (بورس و فرابورس) 223 نماد در مثبت و 674 نماد در منفی بسته شدند. همچنین 141 نماد در صف خرید و 507 نماد در صف فروش به کارشان پایان دادند. ◽️▫️◽️▫️◽️▫️◽️ 🌐 @Boursemobin
-
گلدیرا برید گذشته رو ببینید گفته بودم این سهم خطر ناک گیر نکنید
-
فائزه76
#کاذر باید الان قیمتش 3000تومان باشه
-
بازیگران سهام
#فارس امیدوارم تشخیصم اشتباه نباشه و کادر ابی رخ بده🤲
-
علی ملکی
سینرژی صندوق طلا این هفته به خاطر ورود پولشون عالین و سینرژی فکر میکنم این هفته 6000 رو ببینه
-
Mhr
#دی حقوقی بشدت دیوانه ای دارد .هیچ چیز معلوم نیست .یه مشکل دیگه هم ناظر هست و نکات منفی موجود : درامد غیر عملیاتی/واگذاری اقساطی/خریدار داخلی/احتمال صوری شدن معامله بعد از دو ماه با معامله معکوس/بهانه وضعیت قرمز بازار که بهانه ای خنده داره! موارد مثبت و محرک رشد: قیمت سرکوب شده و با قله فاصله زیاد داره /الزام به بازیابی اعتماد حقیقی / خروج از زیان سالانه و p/e/ افزایش سرمایه اگه بخواد عملیاتی بشه و به حقیقی هم توجه بشه باید جذابیت قیمتی وجود داشته باشه /دماوند اگه در وبوعلی تکرار بشه حقوقی واقعا باید پاسخگو باشه. بنظر من اگه حقوقی تحرک نداد به سهم یعنی این بانک فقط رو برگه بانکه و ظاهراً متحول شده ولی در عمل هیچه و اعتماد بهش واقعا دیگه نابجاست نه میخرم نه میفروشمش فعلا .نظاره گریم .توپ تو زمین حقوقیه. دوستان هم با درایت و سنجش شرایط تصمیم مختص خودشان را خواهند گرفت .به امید سود برای هممون
-
اهرم روند برمیگرده جا میمونید احتمال خیلی قوی از همین فردا،بنده که فردا ضهرم رو سنگین میخرم بماند یادگاری.
-
حسین بخششی
#خودرو امیدوارم هر چه زودتر اصلاح تمام شود و عمق اصلاح به ریزش قیمت سهم و تغییر جهت ان تبدیل نشود.
-
AR G
اهرم با شروع اصلاح فملی چندروز بازار اصلاح کرد و الان رسیده به حمایت 2000 و احتمال اینکه بهش عکس العمل نشون بده بالاست و با برگشت فملی لیدر کل بازار برمیگرده امیدواریم اخبار امروز نسبت به 2 روز قبل بهتر باشه .
-
وسپه حق تقدم ها رو چرا تبدیل به سهم نمیکنه، عجب گیری انداخت ما رو