جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| mostafazizo
۱۷:۱۲:۳۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

شبندر دوستان. اونایی که فروختن اکثرا بالای پنجاه درصد سود داشتن.وگرنه کیه که ندونه فقط 20درصد قیمتش قراره تو مجمع سود تقسیم کنه. بماند گزارش سه ماهه اول سال تو راهه. از فردا روزی صدهزار سهم پله ایی میخرم

لیست اخبار