جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| shahrooz5460
۱۷:۱۰:۰۰ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

رتاپ تو این چند روز 10درصدشو فروختم زدم به سهمای که تو ضرر بودم اما اشتباه کردم تازه اگه بخواد بره تو اصلاح فقط تو کانال 500 بالای 500میلیون حجم خورده فکر نکنم زیاد ببرنش پایین فعلا که ماشالله داره رشد میکنه

لیست اخبار