رشد 75 درصدی فروش «کولان» در بهار 1405 به گزارش کدال نگر بورس24، شرکت کولان سل با نماد معاملاتی «کولان» که سهام ان در بورس اوراق بهادار تهران معامله می شود، گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خرداد 1405 را منتشر کرد. https://www.bourse24.ir/news/358950
-
وبملت.اروند و فملی هر کدام با ثبت 3 درصد منفی برای یک هفته پیاپی مه رشدشونو پس گرفتند.صد رحمت به طلا💪
-
🇮🇷جبهه تبیین 🇮🇷
⭕️صندوق نفت برکناری رسمی شریعتمداری را اعلام کرد صندوق های بازنشستگی صنعت نفت در نامه ای رسمی خطاب به محمد شریعتمداری، با استناد به مصوبه هیات رییسه این صندوق، اعلام کرد که از زمان معرفی نماینده جدید صندوق در هیات مدیره شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، وی دیگر هیچ گونه اختیار قانونی برای انجام اقدامات در جایگاه نماینده صندوق ندارد. در این نامه که به امضای حسین حسین زاده، رییس هیات رییسه صندوق های بازنشستگی صنعت نفت رسیده، تاکید شده است که با معرفی نماینده جدید برای ادامه دوره عضویت در هیات مدیره هلدینگ خلیج فارس و مدیرعاملی حسن عباس زاده، از همان تاریخ تمامی وظایف، اختیارات و مسیولیت های مربوط به شریعتمداری به فرد جدید منتقل شده و هرگونه اقدام از سوی مدیرعامل سابق، فاقد وجاهت و غیرمجاز خواهد بود.
-
Sia
#وبملت بدون شرح
-
Sia
#وبملت بدون شرح
-
بورس با شاکر
#فیلتر_شخصی 14050407 افزایش دوبرابری ارزش خرید حقیقی نسبت به فروشنده امروز و ارزش خرید حقیقی روز قبل(44 نماد) #ا_س_پ #ابادا #اخشان #اروند #استقلال #اصیل #الیاژ #امین_یکم #اندوخته_داریوش #بایکا #بلوط #بمپنا #پلوله #پیزد #تابا #تشتاد #توسن #ثمین #جم #حاسا #خبرنا #خکرمان #خورشید #دفینه #رایا #زمرد_کوروش #ساحل #سپنتارود #سپیدما #سپینود #سخند #شارپیلن #فبیرا #کپرسپولیس #کیمازی #گارانتی #مفاخر #نشان #نیروانا #نیک_گستر #وسرمد #وفتخار #ومهان #یارا @shakerbourse
-
موج خبر لرستان
🔺️ هیات مدیره جدید بورس انرژی گروه مالی مهر ایندگان گروه مالی ملت شرکت ملی نفت گروه مالی نماد غدیر سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات سرمایه گذاری اب و برق صبا تاپیکو 🔻 موج خبر، صدای رسای جامعه! @mojekhabar
-
مهدی مرادی
فملی سلام کسی میدونه افزایش سرمایه فملی از چه نوعیه؟
-
سدبیر منتظر گزارش یک ماهش هستم
-
وبملت دولت که دلارهای بالا فروخت همه چی برمیگرده سرجاش طلا وتترمنفی…بورس مثبت
-
های وب اینجوری که مشخصه متاسفانه حق با برخی دوستانه این سهم نمیخواد رشد کنه به محض منفی شدن بازار این اولین سهمی هست که منفی میشه در مثبت های بازار هم فقط رنج مثبت میزنه و به زور صف خرید میشه متاسفانه سر به سر هم نمی شیم اخرش باید با ضرر خارج بشیم.