#بپیوند دوستانی که مجمع بپیوند رفتن بیان بگن چه خبر بود
-
بورس با شاکر
#فیلتر_شخصی 14050407 درصدپایانی مثبت ولی درصداخرین قیمت منفی(13 نماد) #بنکر #ثروین #ثغرب #چدن #چفیبر #فرابورس #کاسپین #کاشانه #کخاک #گپارس #نطرین #ویستا #هیبرید @shakerbourse
-
پیشگو بورس دلار طلا
✅ #دکپسول تصمیمات #مجمع_عمومی_عادی سالیانه #دوره_12_ماهه •️ زمان جلسه: 1405/04/07 •️ سود هر سهم: 17,967 ریال •️ سود نقدی هر سهم: 16,600 ریال @pishgoo404
-
ف ف
سصوفی الان بهترین زمان ورود سصوفی است.
-
بورس۲۴ | Bourse24
🔴 هیات مدیره جدید بورس انرژی گروه مالی مهر ایندگان گروه مالی ملت شرکت ملی نفت گروه مالی نماد غدیر سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات سرمایه گذاری اب و برق صبا تاپیکو bourse24.ir/news/358975 @bourse24ir
-
عدنان جعاوله
غزر دو سناریو برای غزر دارم که در نمودار توضیح خواهم داد
-
Mohamad
شپلی گزارش خوبه ولی مواد اولیش خیلی گرونه نمی تونه سود بسازه بعدا میخواد چکار کته که حاشیه سود بره بالا
-
NoavaranAmin
افست (#چافست) گزارش #فعالیت_ماهانه (#فروردین_1405) دوره 1 ماهه منتهی به 1405/01/31(اصلاحیه) سال مالی منتهی به: 1405/06/31 @NoavaranAmin ⭕️کاهش (39.57) درصدی فروش فروردین 1405 در مقایسه با ماه گذشته ✅رشد 13.2 درصدی فروش فروردین 1405 در مقایسه با فروردین 1404 ✅رشد 9.86 درصدی فروش 7 ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تحلیل بیشتر در: @NoavaranCodal
-
ف ف
سصوفی سصوفی در سیمانها اولینه.
-
مهدی پیروزفر
شبندر گزارش بهار 405 داره کم میاد،شبریز 102درصد سودسازی بیشترنسبت به بهادگذشته داشته،بدون تردیدگزارش شبندر وشپنا هم به خوبی شبریز خواهد بود.اگه واقعا سمت وسوی بازار رو گزارش نمادها تعیین میکنه،ازفردا باید صف خریدسنگینی درپالایشی ها داشته باشیم ولیکن امان از فوبیای ریزش
-
امیرحسین
تا تقی به توقی میخوره این #شپدیس می ره صف فروش 😐