جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| mofarah
۱۶:۴۸:۴۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

ذوب ولی خوبی ش اینه که دیگه نمیتونن نوسان سهام فعلی سهامداران رو بر حسب ارزش طلا در چند سال اینده حتی بگیرن، یعنی نه طلای جهانی پایی برای رفتن دارد نه دلار با وجود شرایط حاکم. شما چشم بسته هم تا قیمت ذوبی 150 تومن بخری سال اینده این موقع حسرت نخواهی خورد که اگر سکه گرفته بودم جلوتر می افتادم ، چون شرایط اقتصادی ازین تنگ تر که چندساله گذشت ، ارزش سهام ذوب را به کف کف کف رسانده.

لیست اخبار