حافرین اخطار تعلیق رفت روی کدال!
-
اهرم حواستون به شپنا باشه فردا
-
کانال تحلیلی بازار سرمایه
💢 «#پیزد»؛ رکورد فروش و چشم انداز جذاب سوداوری 📌 شرکت #پیزد در گزارش فروش خردادماه موفق شد رکورد 1,500 میلیارد تومان فروش را به ثبت برساند. این در حالی است که در ماه گذشته نیز حدود 1,700 میلیارد تومان فروش داشته است. تداوم فروش در این سطوح، نشان دهنده عملکرد قدرتمند شرکت در ماه های اخیر است. 📌 از سوی دیگر، نرخ فروش محصولات لاستیکی از ابان و اذر سال گذشته تا اردیبهشت سال جاری، حدود 100 درصد افزایش یافته است؛ موضوعی که می تواند اثر قابل توجهی بر سوداوری شرکت در ادامه سال داشته باشد. ✍ برای براورد سود هر سهم، دو سناریو قابل تصور است: 💢سناریوی اول (بدبینانه):💢 📌 اگر پایین ترین حاشیه سود ناخالص سال گذشته، یعنی حدود 14 درصد را مبنا قرار دهیم و فروش سالانه را بر اساس فروش ماهانه 1,500 میلیارد تومانی مدل کنیم، فروش سالانه شرکت به حدود 18 هزار میلیارد تومان خواهد رسید. با احتساب این حاشیه سود و در نظر گرفتن سایر هزینه ها، سود هر سهم در محدوده 150 تا 170 تومان براورد می شود. این سناریو را می توان بدبینانه ترین حالت ممکن دانست. 💢 سناریوی دوم (واقع بینانه):💢 📌 اگر حاشیه سود ناخالص شرکت مطابق میانگین تاریخی خود و متوسط صنعت، یعنی حدود 21 درصد محقق شود، سود هر سهم می تواند تا محدوده 250 تومان افزایش یابد. 📌 در این صورت، سهمی که امروز در محدوده 500 تومان معامله می شود، در صورت تحقق این مفروضات، از منظر بنیادی می تواند ظرفیت رشد قابل توجهی داشته باشد و به یکی از گزینه های جذاب بازار تبدیل شود. 📌 به نظر می رسد سرمایه گذاران بنیادی و تحلیلگران حرفه ای به سادگی از کنار چنین سهمی عبور نخواهند کرد و در صورت تداوم این روند، توجه بازار بیش از گذشته به #پیزد جلب خواهد شد. @stockmarket100
-
سعید رودبار
وپارس امار افتضاح سه ماهه هم کدال شد
-
بهروز مولایی
تکشا سهم رانتی رانتی هست خوب رشد کرد متاسفانه خالی کردند و رفتند تا 800 ریزش حتمیست بعد صعود
-
YAS borss
غالبر این سهم درگیر تکنیکال نیست سهم در گیر اختلافات درونی شرکته مه داره همه رو به باتلاق میکشونه دوستان منم فکر نمیکردم واردش شدم
-
حامد حامدی
اهرم دوستان دقت کردید ضهرم1126 ترند شده
-
سعید رودبار
وپارس هیچ خبری نیست.راحت میاد تا 160
-
علیرضا غلامی
وبملت عدد طلایی 115 را بخاطر بسپارید هر اندیکاتوری رووش انداختم بهش رسیدم
-
mina.MT72
#خصدرا
-
amirbaha
شپنا دوستان عزیز. چ بخایم چ نخایم این سهم نیاز ب دست ب دست شدن و اصلاح داره. سهم از 500 تومن یک رشد صد در صدی داشته و به هزار تومان رسیده توی چارت کاملا مشخصه. باید اصلاح کنه و از فردا شروع میشه. و بعد ادامه رشدش رو داره