جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
بلباوی حمدو | farad
۱۶:۱۷:۰۰ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

اهرم با سرمایه هاتون بازی نشه،،،هر خبری از بازار گرفتم فورا اطلاع میدم،،فعلا بورس ریزش داره ،راستی فملی رو خواستین خرید کنی محدوده 18500تا 19000 میتونین سوار بر این سهم باحال شوید

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار