#دامین | رشد خیره کننده درامد؛ فروش 6 ماهه بیش از 5 برابر شد داروسازی امین با انتشار گزارش عملکرد خردادماه، از تداوم رشد قابل توجه درامدهای عملیاتی خود در سال مالی جاری خبر داد. بر اساس گزارش منتشرشده، دامین در خردادماه موفق به ثبت 2,239 میلیارد ریال درامد فروش شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 161 درصد رشد داشته است. همچنین مجموع درامد شش ماهه شرکت به 10,976 میلیارد ریال رسید که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل 527 درصد افزایش را نشان می دهد و از جهش کم سابقه درامدهای عملیاتی شرکت حکایت دارد. با کسر فروش خرداد، مجموع درامد پنج ماه نخست سال مالی 8,736 میلیارد ریال بوده و میانگین فروش ماهانه این دوره 1,747 میلیارد ریال براورد می شود. بنابراین فروش خرداد حدود 28 درصد بالاتر از میانگین پنج ماه ابتدایی سال مالی ثبت شده که نشان دهنده تقویت روند فروش در پایان فصل است. رشد 161 درصدی فروش خرداد و افزایش 527 درصدی درامد شش ماهه، شروعی بسیار قدرتمند برای دامین در سال مالی جاری رقم زده است. @akhbar_majame
-
حسین
خگستر قصد بی احترامی نباشه . این سهم محاله زیر 301 تومن برود . 306 خوبه ولی 291 یعنی شکست اردر بلاک فلیپ . اگر منظور استاد بزرگوار اس ام تی هست که همین الان تو تله خرسی هستیم . در لفافه عرض کردم اجحاف نشه در حق کسانی که اعتباری کار میکنن.
-
جین گابین
وبملت درود مهر. بازار امروز دیگه سیگنال فروش را داد. رفته تو فاز اصلاح من خودم به شخصه تو فاز تدافعی ام.(این فاز مربوط به خودم هست.فقط در این حد بگم خروج به هیچ وجه) صبوری کنید پرسود باشید یاحق
-
بهروز حضرتی
خعمرا جناب hp روی چه قیمتی خرید بزنیم خوبه
-
رویال بورس
❗️بعضی از سهام بازیگرمحور ؛ #غشهداب #شغدیر #درازک #ونفت #دزهراوی #خودکفا #دجابر #غبهار #دسبحان #غشوکو #حتاید #وایرا 🗓1405/04/07 @Royalbourse_ir
-
بورس۲۴ | Bourse24
درامد «کی بی سی» از مرز 800 میلیارد تومان گذشت به گزارش کدال نگر بورس24، شرکت کی بی سی با نماد معاملاتی «کی بی سی» گزارش عملکرد سه ماهه منتهی به خرداد 1405 را منتشر کرد. https://www.bourse24.ir/news/358996/
-
بورس وان
🟢صف خرید های احتمالی فردا: #ثنظام #شفا #وثنو 🔴صف فروش های احتمالی فردا: #گپارس #بایکا #واحیا 📉 جهت از مثبت به منفی: #کسرام #خمحور #سیدکو 📈 تغییر جهت از منفی به مثبت: #سپینود #بجهرم #کلید ➖➖➖➖➖ 🌐 @bourseiranii365
-
محسن
سصفها دوستان تاریخ مجمعش کیه
-
پذیره نویسیها
اغاز پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری طلای «نفیس مهرگان» با نماد «مهرگلد» از 9 تیر ماه شرکت سبدگردان مهرگان صندوق سرمایه گذاری در طلا «نفیس مهرگان» را با نماد "مهرگلد" و با هدف ایجاد بستری امن، شفاف و ساده برای سرمایه گذاری در طلا بدون نیاز به خرید و نگهداری فیزیکی طلا پذیره نویسی می کند. راه اندازی صندوق «مهرگلد» در راستای توسعه ابزارهای سرمایه گذاری و پاسخ به تقاضای سرمایه گذاران، بویژه جامعه هدف، با بهره مندی از مزایای جامعه سهامداران و مزیت های رقابتی ویژه تاسیس می گردد. انتظار می رود با اغاز پذیره نویسی این صندوق، بخش قابل توجهی از جامعه مخاطب سازمانی این شرکت، بتوانند از طریق بازار سرمایه و تحت نظارت سازمان بورس، در دارایی های مبتنی بر طلا سرمایه گذاری کنند. علاقه مندان می توانند از روز سه شنبه 9 تیرماه 1405 به مدت سه روز کاری از طریق سامانه های معاملاتی کارگزاری ها نسبت به پذیره نویسی واحدهای صندوق سرمایه گذاری طلای «نفیس مهرگان» با نماد «مهرگلد» اقدام کنند. امکان خرید از طریق پلتفرم انلاین تمامی کارگزاری ها با جستجو نماد "مهرگلد پ ن: اینم برا دوستانی که مشتاق خرید صندوق طلا هستن… ⚜@pazerahnavesi
-
اهرم یه نکته که الان چک کردم ،ردپای قابل توجه اسمارت مانی ها از شاخص سازها برای دو روز متوالی بود…پس فلاشرهامون رو روشن کنیم.
-
بتا سهم
#وسکاب در خرداد 443 میلیارد ریال سود فروش سرمایه گذاری ها داشت تا خرداد 2,370,105 میلیون ریال سود مجمع داشته است .