جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| younesmoghadam
۱۶:۵۵:۲۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

فسبزوار امروز فروش در بورس کالا خوب بود… باز ما یک مقدار ارزان تر از شرکت های دیگه فروختیم جالبه امروز گندله خریدار نداشت… به نفع ما که ماده اولیه تولید اهن اسفنجی هست هر چقدر قیمت گندله پایین باشه بهای تمام شده برای ما کمتر در نتیجه حاشیه سود بیشتر

لیست اخبار