ایران در میان 10 صندوق برتر جهان در حوزه طلا رامین ربیعی، مدیرعامل گروه مالی فیروزه در گفت وگو با ایبِنا: 🔹 بزرگ ترین صندوق طلای ایران از نظر اندازه دارایی، در میان 10 صندوق برتر جهان قرار دارد که نشان از استقبال گسترده سرمایه گذاران از ابزارهای مالی مبتنی بر طلا دارد. 🔹 امروز بیش از 4 میلیارد دلار سرمایه در صندوق های طلا متمرکز شده و تجربه موفق این صندوق ها در صندوق های مبتنی بر نقره نیز تکرار شده است. 🔹 سازمان بورس از طریق بورس کالا ابزارهای متنوعی در حوزه طلا طراحی کرده و زیرساختهای لازم برای معاملات شفاف فراهم شده است. www.ibena.ir/000low @ibena_news
-
علی
#شبریز 36800 همت فروش خرداد بوده نسبت به سال گذشته رشد 107 در صدی داشته خییییلی عالیییی تماااام
-
همیشه در سود
شاخص کل حتما 300 هزار واحد تا پایان هفته منفی میشود تخلفات در بازار سهام زیاد است ایجاد حجم مبنایی یک اساسا اشتباه محض بود خروج پول شدت می گیرد همراهان دلاور فقط سکرد بخرید فقط سکرد در سبد سهام داشته باشید ضمنا دارندگان تسه 1405 حتما به سازمان بورس شکایت کنید شاید جلوی فساد گرفته شود قیمت دستکاری میشود ارزش تسه ها 170 هزار تومان است میزان فروش حقوقی تو این دوماه چند برابر کل سهام شرکت است
-
رالی
عملکرد صندوق #موج : بیشترین خرید روی #وخارزم و #تاصیکو بود که در اصل معادن طلا خریده که خرید خوبی محسوب میشه و فروش قابل توجهی هم نداشته . وزن سبدش بیشتر مس و طلا شده که بسیار مثبت برای این صندوق می باشد. بیشترین وزن سبد مربوط به #فملی ، #تاصیکو #ونوین می باشد. چیدمان سبد بسیار عالی و هوشمند👍 ورود جدیدی به ترکیب درصدی نداشته و خیلی علاقه نداره مثل صندوق اهرم کل بازار را شخم بزنه. و #زفکا تنها نمادی بوده که از ترکیب درصدی خارج شده…
-
سمیرا شاهین فر
تاصیکو با قیمت فعلی، شما صرفا پول فملی و فباهنر رو میدی روی خریدی که میکنی، کپشیر، شاملا، کخاک، ومعادن و فولاد و کپرور و دوتا معدن طلا هم بهت اشانتیون میدند :))
-
گلدا همیان = 3.87 زرگر 4.27 پایین ترین صندوق طلا خودم باشم زرگر انتخاب میکنم
-
کاظم جعفری
سصفها تو این قیمتها دیگه فروش توجیه نداره هر ان امکان داره ورق سهم برگرده مطمینم برای خوابوندن صدای سهامدارا سهم با قیمت خوبی به مجمع میره بازیگر بیرحم هم عجله داره قیمت را به جایی برسونه که از اونجا رشدش بده تا مجمع وقتی نداره هیچ توصیه ای به کسی ندارم ولی خودم شخصا صبر میکنم اون بالا نفروختم این پایین هم نمیفروشم
-
الو شراره اکبرم
#فروسیل دوستان کسی خبر از مجمع فروسیل داره؟
-
بورس اتومات
سهم فملی از ارزش بازار تاصیکو تاصیکو حوالی 5.5 درصد از فملی را در پرتفوی خود دارد با شفاف سازی تاصیکو و اضافه شدن طلای تفتان به یکی از محورهای اصلی سوداوری تاصیکو باید گفت تاصیکو تا پیش از این از رشد فملی جا مانده بود در حالی که اثر طلای تفتان نیز در قیمت تاصیکو منعکس نشده است. در حالی که طی سال های گذشته سهم فملی از ارزش بازار تاصیکو حوالی 50 درصد بوده است با رشد شتابان فملی این سهم به 90 درصد رسیده است. می توان این استدلال را داشت که تاصیکو از رشد فملی جا مانده است. در عین حال با افشای تاصیکو از بهره برداری طلای تفتان باید به موارد بالا این موضوع را اضافه کرد که اثر طلای تفتان که در سال های گذشته وجود نداشت نیز در ارزش بازار تاصیکو منعکس نشده است. به بیان دیگر تاصیکو هم بابت رشد فملی و هم ارزش بازار تفتان به بازار رشد قیمتی بدهکار است. https://t.me/bourse_automation/25256
-
مدار اقتصادی
🔺پیمانکار بزرگ صنعت برق غرب کشور در فرابورس معرفی شد؛ ورود پیمان به فرابورس با سرمایه 200 میلیارد تومانی 🔹مدیران شرکت پیمان غرب در نخستین نشست ویژه عرضه اولیه سهام این شرکت در فرابورس ایران، ضمن تشریح تاریخچه تاسیس مجموعه، از پروژه های کلان اتی و طرح های توسعه ای سوداور در این شرکت خبر دادند. 🔹سینا باوندپور، مدیرعامل پیمان غرب در ابتدای این نشست به تشریح تاریخچه این شرکت پرداخت و گفت: پیمان غرب با بیش از 24 سال سابقه فعالیت در صنعت برق و نیرو حضور دارد. این شرکت یکی از شرکت های معتبر پیمانکاری در کشور شناخته می شود. 🔹او با اشاره به اینکه پیمان غرب در سال 1370 تاسیس شده است، گفت: این مجموعه با استفاده از تجربیات و نیروهای متخصص، خدمات ارزنده ای در صنعت برق، مخابرات و صنایع دیگر ارایه می دهد. @ecc_news https://www.ecc.news/fa/news/233922/wrwd-pyman-bh-frabwrs-ba-srmayh-200-mylyard-twmany https://www.ecc.news/
-
سصفها ما قدیمی های سهم چیزی برای از دست دادن نداریم مجبوریم صبر کنید .خدا بزرگه ما که بنده خدا هستیم و رزق خود را از خدا می گیریم نه بنده خدا… یا حق خدا نگهدار دوستان با معرفت.