جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| sa135152
۱۴:۴۱:۳۰ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

فملی کاری به خرید حقوقی نداشته باشید حقوقی وظیفه داره تو هر شرایط نقد شوندگی سهم را حفظ کنه وگرنه خود حقوقی بهتر از همه میدونه که قیمت سهم خیلی گرون هست و حباب شدید داره

لیست اخبار