📈 نبض بورس و فرابورس | 7 تیر 1405 | 14:00 ⚪ بازار بورس بسته است؛ اخرین داده معتبر نمایش داده می شود. نمادهای رصدشده: 2,235 | مثبت: 737 | منفی: 1,163 ارزش معاملات پوشش داده شده: 976.27 همت 🏆 رشدهای معنادار نمادها ▫️ زگلدشتح ح.کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان: 5,660 ریال (+40.80% 🔼) ▫️ دقاضیح ح.داروسازی شهید قاضی: 10,100 ریال (+39.70% 🔼) ▫️ اریانح ح . سرمایه گذاری پارس اریان: 3,883 ریال (+28.28% 🔼) ▫️ هجرت پخش هجرت: 5,120 ریال (+12.04% 🔼) 📉 افت های معنادار نمادها ▫️ وسرمدح ح. بیمه سرمد: 70 ریال (-26.32% 🔻) ▫️ وحافظح ح . بیمه حافظ: 1,018 ریال (-5.91% 🔻) ▫️ جهش صندوق سهامی جهش فارابی-اهرمی: 26,746 ریال (-4.00% 🔻) ▫️ شتاب صندوق س سهامی شتاب اگاه-اهرمی: 30,900 ریال (-4.00% 🔻) 🔥 پرتراکنش/پرارزش ▫️ شپنا - پالایش نفت اصفهان: 10,210 ریال، ارزش 34.44 همت ▫️ عیار - صندوق طلای عیار مفید: 470,790 ریال، ارزش 29.59 همت ▫️ پالایش - صندوق پالایشی یکم-سهام: 472,684 ریال، ارزش 28.86 همت ▫️ فارس2 - صنایع پتروشیمی خلیج فارس: 13,580 ریال، ارزش 22.24 همت ▫️ وبوعلی4 - سرمایه گذاری بوعلی: 4,400 ریال، ارزش 19.99 همت ▫️ سپیدما4 - صندوق س. سپید دماوند-د: 33,233 ریال، ارزش 19.94 همت 🏭 نبض صنایع ▫️ صندوق سرمایه گذاری قابل معامله: -31.16% ▫️ محصولات شیمیایی: -0.58% ▫️ فراورده های نفتی، کک و سوخت هسته ای: -0.26% ▫️ سرمایه گذاری ها: +0.18% ▫️ بانک ها و موسسات اعتباری: -0.63% این پیام مستقل از گزارش نرخ ارز/طلا ارسال شده است.
-
علی جعفری
#شپلی ایا این سهم افزایش سرمایه ای داره یا نه؟ اگه داره از چه محلی هست و اخبار شایعه یا درون شرکتی خوب چی داره ممنون از پاسخگوییتان
-
رضا حسینی
فملی فردا اگه بیاد زیر 2 تومن و به خاطر مجمع بسته شه تو این شرایط بازار، اتفاق خوبیه
-
علیرضا
ارزش دلاری بازار به 102 میلیارد دلار رسیده! حقوقی ها امروز هرچی نقدینگی دارن درحال خرید هستن تا این لحظه 4 همت خالص حقوقی ها خریدن بازار همچنان هیچ جای ترسی نداره صرفا پولها و سهم ها درحال جابجایی برای ادامه صعود پایدار اینده. هیجان=حسرت اینده بشخصه همچنان پرقدرت سهامدار باقی خواهم ماند و از صعود اینده بورس لذت میبرم. وبملت و موج و فزر نمادهای پرتفوی من هستن که هر سه روی حمایت قوی معتبر قرار دارند نظر شخصی سیگنال خرید و فروش نیست.
-
esi comcom
چدن #چدن | #فسازان | مقایسه تطبیقی یک نکته که چارت به خوبی نشان می دهدفسازان ( و چدن سال هاست با هم حرکت کرده اند هم در صعودها، هم در اصلاح ها. این همبستگی تصادفی نیست؛ چدن سهامدار عمده فسازان است و این رابطه مالکیتی، همگامی رفتاری این دو را توضیح می دهد. حالا نگاه کنید به انتهای چارت: فسازان موج شارپ خود را زده و چدن هنوز در ابتدای مسیر است. دو سهم که همیشه با هم حرکت کرده اند، یکی پیش افتاده و دیگری هنوز فاصله دارد. در تحلیل الیوتی که پیش تر بررسی کردیم، چدن در استانه موج 3 قرار دارد. این چارت تطبیقی یک لایه تایید اضافه می کند نه از منظر تکنیکال، بلکه از منظر رابطه بنیادی بین دو نماد. مسیر فسازان، نقشه راه احتمالی چدن است.
-
بتا سهم
#شگویا 1100 ریال تقسیم کرد
-
کانال تحلیلی بورس
📌#بازار ‼️سیو سود و سنگر گرفتن در درامد ثابت!!! •️معاملات و نکات ان ------- 🔸لیدری شپنا در پالایشی 🔹اختلال فنی در سیستم معاملاتی 🔸فارس به صف فروش رسید 🔹شغدیر و شمواد صف خرید خوبی داشتند 🔸دارویی بهترین گروه بازار بودند 🔹گروه حمل و نقل خوب دنبال شدند 🔸گروه غذایی پرحجم دنبال شدند 🔹سرود در سیمانی خوب دنبال شد 🔸ثفارس در انبوه سازی به صف خرید رسید 🔹صندوق های اهرمی قفل صف فروش دنبال شدند 🔸صندوق های طلا مثبت 3 تا 4 دنبال شدند •️معاملات و جریان نقدینگی------- 🔹ارزش معاملات خرد 32/5 همت 🔸خروج پول حقیقی 7,100 میلیارد تومان 🔹ورود به صندوق درامد ثابت 3,028 میلیارد تومان 🔸%77 نمادها منفی، %23 نمادها مثبت 🔹صف های خرید قوی: #شغدیر #حکشتی #حتاید 🔸#شپنا نماد مورد توجه سهامداران •️اخبار------------ 🔹اختلال در سامانه معاملاتی 🔸حباب وحشتناک صندوق های نقره •️مجتبی سلطانی، بورسار 🔻یکشنبه 7 تیر 1405
-
حافرین اخطار تعلیق رفت روی کدال!
-
asrebazar.com
پذیره نویسی صندوق طلای جدید از 9 تیرماه 🔺پلاک 34 صندوق های طلا به نام «مهرگلد» ثبت شد 🔹پذیره نویسی سی و چهارمین صندوق سرمایه گذاری کالای نفیس مهرگان (با نماد «مهرگلد» از سه شنبه 9 تیرماه به مدت سه روز کاری در بورس کالای ایران اغاز می شود./کالاخبر @asrebazar https://media.imereport.ir/d/2026/06/28/4/43282.jpg?ts=1782649125000
-
شکست ناپذیر
#بترانس گزارش خوبی داده پس چرا منفی شد!!!!!!! شرکت به این عظمت ، سود ساز ، رو به پیشرفت ، دارای زیر مجموعه. با این تورم شدید و بی ارزشی پول تو این چند سال قیمت سهام اوردن پایین الان خیلی بالاتر باید معامله میشد.
-
اهرم موارد بدتر از ضهرم 1126 هم داریم ، اونی که گفت چون سرمایه بعضیا صفر شد من دیگه اینجا پیشنهادی نمیدم ولی بازم هر روز پیشنهاد میداد