عیار اگه شرایط عادی بود حرف دوستان درست بورس جا مونده اما تو شرایط الان که به مو بنده عقل سلیم میگه از بورس شیفت بشه رو صندوق های طلا و نقره که اصلاح خوبی دادن
-
واعتبار فعلا که داره از شما سود میگیره با منفی شدنش دوست من
-
J.s
#شیران یهره برداری کاتالیست طرح توسعه و نوسازی بر مبنای استفاده از کاتالیست مایع )دانش فعلی( 2,270 78.47 6,408 1,940 86% 1405/06/31 افزایش ظرفیت تولید
-
اخبار شرکتها و مجامع
#غالبر | افت سنگین فروش در بهار؛ درامد سه ماهه 80 درصد کاهش یافت لبنیات کالبر با انتشار گزارش عملکرد خردادماه، از کاهش قابل توجه درامدهای عملیاتی خود در سال 1405 خبر داد. بر اساس گزارش منتشرشده، غالبر در خردادماه موفق به ثبت 147 میلیارد ریال درامد فروش شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 83 درصد افت داشته است. همچنین مجموع درامد سه ماهه شرکت به 445 میلیارد ریال رسید که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل 80 درصد کاهش را نشان می دهد و از افت محسوس درامدهای عملیاتی شرکت در فصل نخست سال حکایت دارد. با کسر فروش خرداد، مجموع درامد دو ماه نخست سال 298 میلیارد ریال بوده و میانگین فروش فروردین و اردیبهشت 149 میلیارد ریال براورد می شود. بنابراین فروش خرداد تقریباً هم سطح میانگین دو ماه ابتدایی سال ثبت شده و نشانه ای از بهبود محسوس روند فروش در پایان فصل مشاهده نمی شود. @akhbar_majame
-
علی جعفری
#شپلی ایا این سهم افزایش سرمایه ای داره یا نه؟ اگه داره از چه محلی هست و اخبار شایعه یا درون شرکتی خوب چی داره ممنون از پاسخگوییتان
-
رضا حسینی
فملی فردا اگه بیاد زیر 2 تومن و به خاطر مجمع بسته شه تو این شرایط بازار، اتفاق خوبیه
-
علیرضا
ارزش دلاری بازار به 102 میلیارد دلار رسیده! حقوقی ها امروز هرچی نقدینگی دارن درحال خرید هستن تا این لحظه 4 همت خالص حقوقی ها خریدن بازار همچنان هیچ جای ترسی نداره صرفا پولها و سهم ها درحال جابجایی برای ادامه صعود پایدار اینده. هیجان=حسرت اینده بشخصه همچنان پرقدرت سهامدار باقی خواهم ماند و از صعود اینده بورس لذت میبرم. وبملت و موج و فزر نمادهای پرتفوی من هستن که هر سه روی حمایت قوی معتبر قرار دارند نظر شخصی سیگنال خرید و فروش نیست.
-
esi comcom
چدن #چدن | #فسازان | مقایسه تطبیقی یک نکته که چارت به خوبی نشان می دهدفسازان ( و چدن سال هاست با هم حرکت کرده اند هم در صعودها، هم در اصلاح ها. این همبستگی تصادفی نیست؛ چدن سهامدار عمده فسازان است و این رابطه مالکیتی، همگامی رفتاری این دو را توضیح می دهد. حالا نگاه کنید به انتهای چارت: فسازان موج شارپ خود را زده و چدن هنوز در ابتدای مسیر است. دو سهم که همیشه با هم حرکت کرده اند، یکی پیش افتاده و دیگری هنوز فاصله دارد. در تحلیل الیوتی که پیش تر بررسی کردیم، چدن در استانه موج 3 قرار دارد. این چارت تطبیقی یک لایه تایید اضافه می کند نه از منظر تکنیکال، بلکه از منظر رابطه بنیادی بین دو نماد. مسیر فسازان، نقشه راه احتمالی چدن است.
-
بتا سهم
#شگویا 1100 ریال تقسیم کرد
-
کانال تحلیلی بورس
📌#بازار ‼️سیو سود و سنگر گرفتن در درامد ثابت!!! •️معاملات و نکات ان ------- 🔸لیدری شپنا در پالایشی 🔹اختلال فنی در سیستم معاملاتی 🔸فارس به صف فروش رسید 🔹شغدیر و شمواد صف خرید خوبی داشتند 🔸دارویی بهترین گروه بازار بودند 🔹گروه حمل و نقل خوب دنبال شدند 🔸گروه غذایی پرحجم دنبال شدند 🔹سرود در سیمانی خوب دنبال شد 🔸ثفارس در انبوه سازی به صف خرید رسید 🔹صندوق های اهرمی قفل صف فروش دنبال شدند 🔸صندوق های طلا مثبت 3 تا 4 دنبال شدند •️معاملات و جریان نقدینگی------- 🔹ارزش معاملات خرد 32/5 همت 🔸خروج پول حقیقی 7,100 میلیارد تومان 🔹ورود به صندوق درامد ثابت 3,028 میلیارد تومان 🔸%77 نمادها منفی، %23 نمادها مثبت 🔹صف های خرید قوی: #شغدیر #حکشتی #حتاید 🔸#شپنا نماد مورد توجه سهامداران •️اخبار------------ 🔹اختلال در سامانه معاملاتی 🔸حباب وحشتناک صندوق های نقره •️مجتبی سلطانی، بورسار 🔻یکشنبه 7 تیر 1405
-
حافرین اخطار تعلیق رفت روی کدال!