جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
سلمان خان | mostafa.barba
۱۴:۲۸:۲۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

گشان بدترین چیز برای گشان حجم مبنا هست و بیشتر به همین دلیل کمتر نگاهی جز خوده سهامداران روی گشان هست. الانم که وضعیت کلی بورس بحرانی شد گشان جای خود

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار