#پارسان 63,679,857 میلیون ریال سود مجمع محقق کرده است
-
یه بنده خدا....
#خساپا
-
با فملی و شپنا بردن بالا حالا همه سر به زیر متاسفانه
-
اهرم ضهرم5031 با اعمال 3800 سنگین بفروش 900 پرمیوم میشه سودت
-
سهام عدالت و دنیای بورس
🔴ایران خودرو بعد از افزایش قیمتاش، یه طرح فروش گذاشت که دوتا نکته جالب داشت: تو این طرح که 27 خرداد انجام شد، کلا 1میلیون و 800هزار نفر داخلش شرکت کردن که نسبت به دی ماه پارسال که 11 میلیون نفر شرکت کرده بود کاهش قابل توجهی داشته. از بین 70هزار برنده، فقط 2,200 نفر تکمیل وجه رو انجام دادن و بقیه هنوز وجهی واریز نکردن یا کلا از خرید پشیمون شدن. @sahame_boursi
-
اهرم یه بنده خدایی ادیبی دیروز توپ تاپیک شستا می گفت امروز ضستا 4046 درو کنید امروز!! هر کی خرید همین امروز نصف سرمایه اش دود شد
-
حمیدرضا صدقی
خساپا عرض سلام ادب احترام تجربه های گذشته نشان داده که هنگامی که خساپا و خودرو چه صف فروش چه صف خرید میلیاردی میبندن دوام نداره نهایتن 1 الی 2 روز. بعد سویینگ رخ میدهد. امیدوارم ایندفعه هم صادق باشه نهایتن فردا از صف فروش به صف خرید تبدیل بشه.
-
اهرم خدایا صدای منو بشنو دیروز گفتن ضستا4046 بخر تمام زندگیم رفت خدایا خودت قضاوت کن سکته کردم
-
بنیرو گزارشات عالی بود. و کسایی که امروز خریدن مفت خریدن. مبارکشون باشه
-
بنیادی کار
#قمرو 🔺 فروش خرداد به حدود 515.6 میلیارد تومان رسید؛ بالاترین فروش دو سال اخیر و 71% بالاتر از رکورد قبلی. 🔺 رشد سالانه 367.8% است و بعد از افت اردیبهشت، روند درامد دوباره صعودی شده؛ پس گزارش بیشتر از یک نوسان ماهانه ساده است. 🔺 بار اصلی فروش روی شکر سفید بوده؛ هم مقدار فروش بالا رفته و هم نرخ ان نسبت به ماه های قبل بهتر شده، پس رشد فقط از قیمت نیامده. ✏️ تولید تفاله خشک و ملاس بالاتر از فروش بوده و کمی موجودی ساخته شده، اگر فروش این اقلام در ماه های بعد راه بیفتد، می تواند پشتوانه درامدی کوچک اما مثبت باشد. کانال بنیادی کار ✅ @bonyadi_kar✅
-
یه بنده خدا....
#پترول