جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
امید | reza1477
۱۴:۰۶:۴۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

چون کسی نمی تونه فتوسا بخره. بنابراین به سراغش نمیایند . چند روزی است که با سه اکانت سر خطی میزنیم، امروز عده ای ترسیدند و فروختند و من تونستم بخرم. هم P/E مناسبی داره و هم از بازار عقبه .

لیست اخبار