جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| majid2438
۱۳:۴۲:۱۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

اهرم سلام به همه اساتید من چند روز پیش گفتم بازار ریزشی هستش خیلی ها قبول نکردن اون موقع حقوقی ها به شدت داشتن میفروختن در حال حاضر جو بازار منفیه و فشار فروش بیشتر از روز قبله چند بار یاد اوری کردم سیو سود کنید و خروج بزنید تا نمانید داخل صف فروش این بازار همانگونه که بهت میده پس میگیره پس با بازار پیش برو

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار