خگستر یکی بهم بگه خگستر ج کی روی پرتفوی میشینه اطفا :(
-
فرزام روحانی
غالبر تشخیص روند ورود پول هوشمند سواد بورسی میخواد. قرار نیست همه داشته باشن اگه اینجا رویا فروشی میکنن چرا روی عدد 30300 ریال از این رویا خارج نشدید؟ علم تکنیکال و قدرت تحلیل بنده زبان زده عام و خاصه مثل همیشه ناخدای این کشتی غالبر منم در سهم غنوش هم من ناخدای بی چون و چرا بودم
-
صندوق های طلای بورس ایران
━━━━━━━━✦━━━━━━━━ 🗓 تاریخ : 05/04/07 🕰 ساعت : 17:01:05 ━━━━━━━━✦━━━━━━━━ #طلا 🌎 انس طلا = 4,089 🟡 گرم 18 عیار زنده = 17,075,800 🟡 گرم 18 عیار بیشترین = 17,153,400 🟡 گرم 18 عیار کمترین = 16,331,500 🟡 گرم 24 عیار زنده = 22,767,500 🟡 گرم 24 عیار بیشترین = 22,870,900 🟡 گرم 24 عیار کمترین = 21,775,200 🟡 طلای دست دوم = 16,848,126 ━━━━━━━━✦━━━━━━━━ #سکه 🌕 سکه امامی = 172,510,000 🌕 سکه بهار ازادی = 168,050,000 🔶 نیم سکه = 89,170,000 🔸 ربع سکه = 52,930,000 🔸 سکه گرمی = 27,000,000 ━━━━━━━━✦━━━━━━━━ #اونس #طلا #صندوق_طلا https://t.me/+JwGZkTjw0jVmMmM0
-
POSITIVE WAVE
#گروه_خودرو درسته درامد عملیاتی بالایی دارند و p/s بسیار پایینی نسبت به کلیت بازار دارند، اما این شرکتها بدرد اینروزهای بازار نمیخورند، فساد در این شرکتها زیاده، بخاطر همین امیدی به سودسازی و تقسیم سود در این شرکتها نیست، وقتی بازار شروع به اصلاح میکنه، هنوز رشد نکرده، سریعتر از همه بازار صف فروش میشن شرکتهای بسیار خوبی داریم با وضعیت عملیاتی و سودسازی فوق العاده عالی، با اینکه بازار رشد کرده، در همین شرکتهای رشد کرده بازم p/e forward 2 هم داریم (با سود تقسیمی حداکثری در مجمع سالیانه)، کدال رو مطالعه کنید، زیر و زور شرکتها رو در بیارید، بازار در روزهای منفی برای شرکتهای #تاپ لول فرصت خریده✋ @waveplus
-
سیگنال
#کالا حالا هر روز برو صف فروش در مجموع، گزارش سه ماهه بورس کالای ایران حاکی از ان است که این شرکت در سال 1405 با شتابی بالاتر نسبت به سال گذشته وارد مسیر رشد شده است. جهش 293 درصدی درامد خرداد و رشد نزدیک به 200 درصدی درامد فصلی، بیانگر تقویت جایگاه عملیاتی این نهاد مالی در بازار سرمایه است؛ موضوعی که می تواند مورد توجه تحلیلگران و سهامداران قرار گیرد.
-
محمدرضا حسن زاده ماچیانی
فسازان مهمترین مزیت نسبت به باقی فولادی ها برق فسازان کیلواتی 5500 اما ارفع 10 هزار تومن
-
LOMINOTRADING
#گزارش_بازار •️در پایان معاملات امروز شاخص کل با کاهش 100 هزار و 776 واحدی تا سطح 5,075,580 واحد افت کرد. •️شاخص هم وزن با افت 20 هزار و 298 واحدی تا سطح 1,317,231 واحد کاهش یافت. •️شاخص فرابورس نیز با 481 واحد افت در سطح 38,448 واحد کار خود را به پایان رساند. •️#شپنا، #رمپنا، #میدکو بیشترین تاثیر مثبت و #فملی، #فارس و #وپاسار… مطالعه گزارش کامل @lomino_sd https://club.lomino.ir/post/6a4116f22c7800b9ac9f2bbe/view
-
💠 سامان تحلیل 💠
پایان معاملات صندوق های نقره و طلا تاریخ 7 تیرماه ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 🆔 ادرس کانال های سامان تحلیل: تلگرام بله روبیکا 🌐سایت کارگزاری بانک سامان : https://samanbourse.ir ☎️ مرکز تماس و پشتیبانی: 43024000 - 91001347 💠در مسیر تحلیل،اگاهی و تحول… 💠 https://rubika.ir/samantahlil https://t.me/Samantahlil
-
فزر بین این همه سیمانی خوب دلیل سغر ب چیه؟؟ خبری درش هست؟؟؟ خواهشا راهنماییم کنیم
-
• کارگزاری مبین سرمایه •
📣 سود نقدی تصویب شده در مجامع 💰 #دکپسول: 16,600 ریال 💰 #حبندر: 2,930 ریال 💰 #شبصیر: 1,620 ریال 💰 #قرن: 1,100 ریال 💰 #دلر: 940 ریال 💰 #هجرت: 441 ریال 💰 #خدیزل: 290 ریال 💰 #هانیکو: 270 ریال 💰 #خشرق: 40 ریال 💰 #فولای: 38 ریال -------------- مبین سرمایه کارگزار هوشمند 🌐@mobinsb
-
DR
اهرم وقتی صندوق های طلا اینطور مثبت میشن و وضع بازار هم اامروز اینطور بود جدا فکر ممیکنید که بازار قراره فردا برگرده؟تا چهارشنبه قفل صف فروش هست اشتباه کردم امروز طهرم رو فروختم