#جریان_نقدینگی 📌تداوم خروج پول سهام داران خرد در پایان بازار پرعرضه امروز، شاخص کل بالغ بر 100هزار واحد افت کرد و در نهایت در سطح 5,075,569 متوقف شد. در این روز حقیقی ها 6.7 همت پول از بازار خارج کردند و ارزش معاملات خرد از 29 همت عبور کرد و این درحالیست که بازار با ارزش صف های خرید 6.5 همتی و ارزش صفوف فروش 11.5 همتی به پایان رسید و 77 درصد نمادها سرخپوش و 23 درصد نمادها سبزپوش به کار خود خاتمه دادند. در حال حاضر صندوق های درامد ثابت با تراز نقدینگی مثبت 552 میلیارد تومانی همراه هستند و صندوق های طلا 146 میلیارد تومان ورود پول داشتند. بیشترین مقدار پول به نمادهای #ومهان و #حکشتی تزریق شد و نمادهای #وبملت، #فملی و #فارس بیشترین حمایت را از سوی حقوقی ها داشتند.
-
Rezaتنها
#ثعمرا کسی میدونه چراepsمنفی شده گزارش تلفیقی که عالی بوده
-
Sa
خودرو دوستان فردا تو صف فروش گیر میکنم؟
-
Sia
#وبملت دوستان مجمع سالیانه وبملت برگزار شده یا هنوز خیر ؟؟؟
-
خودرو امروز سهامداران خودرو نسبت به بقیه ضرر نکردند چون روزهای قبل همه سهام صف خرید و خودرو صف فروش بود. دو روزه بقیه سهام ها با سهم خودرو هم دردی کردند.
-
کانال تحلیلی بورس
📌#بازار ‼️رصد تغییرات سهامداران درصدی نام اشنا ❖ورود به لیست درصدی ها: ━━━━━━━ 🔸#سیمانیا : اقای مصطفی بیاتی؛ با خرید حدود 2 میلیون سهم ❖ خروج از لیست درصدی ها: ━━━━━━━ 🔹#وثخوز: اقای پرهام حیدری؛ با فروش حدود 11 میلیون سهم 🔸#کماسه: اقای مهبد نوری؛ با فروش حدود 60 میلیون سهم ❖ خریدهای شاخص: ━━━━━━━━━ 🔹#فاخر: اقای مصطفی بیاتی؛ خرید 6 میلیون سهم به ارزش 14 میلیارد تومان 🔸#بخاور: اقای احمد احمدی؛ خرید 9 میلیون سهم به ارزش 5.2 میلیارد تومان 🔹#خکار: اقای احمد شریفی؛ خرید 27 میلیون سهم به ارزش 4 میلیارد تومان 🔸#کاما: اقای علی سیدعلیخانی؛ خرید 12.5 میلیون سهم به ارزش 3.8 میلیارد تومان 🔹#شپلی: اقای محسن شعاعی؛ خرید 6 میلیون سهم به ارزش 3.2 میلیارد تومان 🔸#شپلی: اقای جاوید اسیابان؛ خرید 4 میلیون سهم به ارزش 2.1 میلیارد تومان 🔹#غگیلا: خانم نیایش بالازاده؛ خرید 1.1 میلیون سهم به ارزش 1.9 میلیارد تومان 🔸#غشهد: اقای حمید طیبی؛ خرید 2.3 میلیون سهم به ارزش 1.9 میلیارد تومان 🔹#غگیلا: اقای حسن بالا زاده؛ خرید 960 هزار سهم به ارزش 1.6 میلیارد تومان 🔸#غشهد: اقای سیدرضا حجازی، خرید 1.6 میلیون سهم به ارزش 1.3 میلیارد تومان 🔹#خبرنا: خانم مهری ملک پور، خرید 1.5 میلیون سهم به ارزش 950 میلیون تومان 🔸#واحیا: اقای مصطفی بیاتی؛ خرید 860 هزار سهم به ارزش 900 میلیون تومان 🔹#سبجنو: اقای سید مهدی راستی ثانی؛ خرید 120 هزار سهم به ارزش 550 میلیون تومان 🔸#غگلپا: اقای محمد سلامت؛ خرید 400 هزار سهم به ارزش 550 میلیون تومان 🔹#فماک: خانم مونا ملک؛ خرید 347 هزار سهم به ارزش 500 میلیون تومان ❖ فروش های شاخص: ━━━━━━━━ 🔸#سباقر: اقای فیروز منجیلی؛ فروش 1 میلیون سهم به ارزش 22 میلیارد تومان 🔹#کلید: اقای بهروز ابراهیمی؛ فروش 3 میلیون سهم به ارزش 5 میلیارد تومان 🔸#سباقر: اقای مصطفی بیاتی؛ فروش 200 هزار سهم به ارزش 4.3 میلیارد تومان 🔹#دزاگرس: خانم مرضیه صلاح؛ فروش 800 هزار سهم به ارزش 1.3 میلیارد تومان 🔸#های وب: اقای سید ایمان میری؛ فروش 23 میلیون سهم به ارزش 780 میلیون تومان •️رصدبازار 🔻یکشنبه 7 تیر 1405
-
Khatereh Roshan
شبندر چرا شپنا صف خرید شبندر سود بالاتری داره
-
نیما شیبانی
عیار اگه شرایط عادی بود حرف دوستان درست بورس جا مونده اما تو شرایط الان که به مو بنده عقل سلیم میگه از بورس شیفت بشه رو صندوق های طلا و نقره که اصلاح خوبی دادن
-
Trading
#شفارا چت جی بی تی اگر هزینه ساخت یک مخزن 10000 متر مکعبی سقف شناور 450 میلیارد تومان باشد و اجاره این مخازن شامل خدمات اسکله اختصاصی و بارگیری و سایر خدمات باشد اجاره ماهانه این مخازن چقدر باید باشد تا صرفه اقتصادی داشته باشد با لحاظ کردن اینکه این مخازن در ماهشهر باشد و نرخ بهره در ایران حدود 37 درصد هست
-
Trading
#شفارا بنده همین سوال را از چت چی بی تی پرسیدم
-
سهم چی بخریم؟
📊صف های خرید احتمالی دوشنبه 8 تیر 1405 #حکشتی #رمپنا #تادیکو #درازک #ونفت #خودکفا #شغدیر #ددانا 🔵@cheebekharim