فملی دیگه بورس ریسکش زیاده عیار بهترین گزینه خریده کف قیمته
-
پایگاه خبری انتخاب
افزایش سرمایه و توسعه خدمات مالی در واسپاری کرمان موتور مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت واسپاری کرمان موتور برای سال مالی منتهی به 1404/12/29 در تاریخ 1404/03/31 با حضور سهامداران، مدیران ارشد گروه صنایع خودروسازی کرمان و هییت مدیره شرکت برگزار شد. جزییات در👇👇 https://www.entekhab.ir/003tOM
-
آوای آگاه
#بررسی_گزارش_کدال #کزغال ✅ شرکت زغال سنگ پروده طبس در خرداد 675 میلیارد تومان درامد فروش به ثبت رسانده که نسبت به رکورد اردیبهشت 15 درصد کاهش داشته اما در مقایسه با میانگین ماه های گذشته، 12 درصد افزایش داشته است. ✅ در این ماه تولید کنسانتره زغالسنگ 44,551 تن گزارش شده که 5.5 درصد کمتر از اردیبهشت است. مقدار فروش این محصول بیش از 36 هزار تن بوده که 19 درصد کمتر از ماه قبل است. مجموع تولید 3 ماهه نسبت به مدت مشابه سال گذشته 67 درصد افزایش داشته است. ✅ در این ماه نرخ فروش هر تن کنسانتره زغال سنگ، 18.5 میلیون تومان اعلام شده که 5 درصد بیشتر از ماه گذشته بوده است. ✅ مجموع درامد 3 ماهه 1.87 همت و 146 درصد بیشتر از مدت مشابه قبل بوده است. ava.agah.com @agahmoshaver
-
آوای آگاه
#بررسی_گزارش_کدال #ساوه ✅ شرکت سیمان ساوه در خرداد حدود 770 میلیارد تومان فروش محقق کرده که نسبت به رکورد اردیبهشت 4 درصد کاهش داشته اما 24 درصد بیشتر از میانگین ماه های گذشته بوده است. ✅ در این ماه مقدار تولید و فروش به ترتیب با کاهش 17.6 و 15 درصدی همراه بوده است. ✅ نرخ سیمان خاکستری تیپ2 پاکتی 4.1 میلیون تومان و 8.6 درصد بیشتر از ماه قبل گزارش شده است. نرخ سیمان خاکستری تیپ2 فله با 27 درصد افزایش نسبت به اردیبهشت، 2.95 میلیون تومان گزارش شده است. ✅ مجموع درامد 3 ماهه 2 همت و 77 درصد بیشتر از مدت مشابه سال قبل می باشد. ava.agah.com @Agahmoshaver
-
آوای آگاه
#مجمع #فجهان 📌به گزارش اوای اگاه؛ مجمع عمومی فوق العاده شرکت جهان فولاد سیرجان با حضور 91 درصدی سهامداران برگزار شد. مهم ترین نکات مطرح شده در این جلسه به شرح زیر است: ✅ شرکت در نظر دارد سرمایه خود را از 15 هزار و 300 میلیارد تومان به 21 هزار و 300 میلیارد تومان (معادل 39 درصد) از محل سود انباشته، مطالبات حال شده و اورده نقدی افزایش دهد. ✅ جلوگیری از خروج وجه نقد، اصلاح ساختار مالی، تامین بخشی از سرمایه در گردش مورد نیاز، تقویت ساختار نقدینگی و بهره مندی از معافیت مالیاتی از جمله اهداف این افزایش سرمایه عنوان شد. ✅ منفعت ناشی از معافیت مالیاتی حدود 200 میلیارد تومان براورد می شود. ✅ همچنین عنوان شد که براورد می شود تولید اهن اسفنجی از مرداد 1405 روند افزایشی به خود بگیرد و به ظرفیت اسمی نزدیک شود. ✅ در خصوص طرح های پیشِ روی شرکت نیز عنوان شد که در حال حاضر تمامی طرح های بلندمدت متوقف شده اند و تنها پروژه بریکت گرم با ظرفیت 1.5 میلیون تن و سرمایه مورد نیاز 20 میلیون دلار در دستور کار قرار دارد. ✅ در حالی که قرار بود این افزایش سرمایه شامل 1 همت از محل سود انباشته و 5 همت از محل مطالبات حال شده و اورده نقدی سهامداران باشد، در نهایت تنها 1 همت از محل سود انباشته و 700 میلیارد تومان از محل مطالبات حال شده و اورده نقدی سهامداران (معادل 11 درصد) به تصویب مجمع رسید. ava.agah.com @Agahmoshaver
-
صندوق های طلای بورس ایران
🟢 رنج مثبت 5 در صندوق های طلا #طلا #صندوق_طلا #عیار #کهربا #گنج #مثقال👇 https://t.me/+JwGZkTjw0jVmMmM0
-
🧿 گالری و طلا سازی | ساخت طلا و نقره سفارشی Yadegar
ببینید دوستان رفتار منطقی در سرمایه گذاری اینه که ، شما «طلا و سهام» رو بعد از رسیدن به سود دلخواهتون به «ملک و خودرو» تبدیل کنید… و نه برعکس✖❗ ⚠️کسی که این مسیرو برعکس میره یعنی ملک و خودرو رو به طلا یا سهام تبدیل میکنه… ریسک و استرس زیادی رو به خودش تحمیل میکنه! 🚫اگر ملک یا خودرو مصرفی باشه که دیگه اصلا اسمش ریسک نیست، قماره❗
-
m
#شاخص_بورس . یه سر به درصدی ها صندوق عیار بزنید . تنها درصدی باقی مانده با 2 درصد یونیت صندوق باقی مانده . یعنی 98 درصد دادن ملت عام و مردم عادی و مردم همیشه تشنه یه بازار که همه ازش تعریف می کنن . هرجا بعد از یه رشد چند سال همه ازش تعریف کردن فرار کن و هرجا بعد از ریزش چند سال و عقب مانده از تورم ملت ازش بد گفتن فقط بخر . بورس فقط باید خرید سهام بنیادی .با تقسیم سود بالا مخصوصا کوچک
-
m
#شاخص_بورس . یه سر به درصدی ها صندوق عیار بزنید . تنها درصدی باقی مانده با 2 درصد یونیت صندوق باقی مانده . یعنی 98 درصد دادن ملت عام و مردم عادی و مردم همیشه تشنه یه بازار که همه ازش تعریف می کنن . هرجا بعد از یه رشد چند سال همه ازش تعریف کردن فرار کن و هرجا بعد از ریزش چند سال و عقب مانده از تورم ملت ازش بد گفتن فقط بخر . بورس فقط باید خرید سهام بنیادی .با تقسیم سود بالا مخصوصا کوچک
-
وسدید دیگه بدتر از این که طرف اومد داخل مجمع گفت فلان پروژه بجای سود زیان داده و دلیلش این بوده تورم بوده و هزینه های مثل غذا و… چند برابر شده
-
سعید پیرنیا
فزر باید اینجا معذرت بخوام بابت اینکه درخواست فالو کردن دوستانی که محبت دارند رو نمیتونم قبول کنم ، چون بخاطر کارم تو پالایشگاه همیشه در دسترس نیستم ، فقط هر وقت بتونم وقت پیدا کنم میام پیام میزارم الانم شرایطم جوری شده که چند روزی نیستم مهمتر از هرچیز سلامتی و دل خوشه ، فعلا دوستان 🖐️