وبملت به نظر بخاطر تنش در منطقه است
-
• کارگزاری مبین سرمایه •
📣 سود نقدی تصویب شده در مجامع 💰 #دکپسول: 16,600 ریال 💰 #حبندر: 2,930 ریال 💰 #شبصیر: 1,620 ریال 💰 #قرن: 1,100 ریال 💰 #دلر: 940 ریال 💰 #هجرت: 441 ریال 💰 #خدیزل: 290 ریال 💰 #هانیکو: 270 ریال 💰 #خشرق: 40 ریال 💰 #فولای: 38 ریال -------------- مبین سرمایه کارگزار هوشمند 🌐@mobinsb
-
DR
اهرم وقتی صندوق های طلا اینطور مثبت میشن و وضع بازار هم اامروز اینطور بود جدا فکر ممیکنید که بازار قراره فردا برگرده؟تا چهارشنبه قفل صف فروش هست اشتباه کردم امروز طهرم رو فروختم
-
کانال علمی تریپل آلفا
📣 قابل توجه سهامداران طلای عیار مفید 📈 تحلیل دقیق وضعیت عیار 📅 تاریخ: 1405/4/7 🔥 وضعیت کلی عیار الان خیلی قوی است 💪 قیمت روی 473669 ریال با رشد 5.07% قرار دارد 🚀 این یعنی نماد در صف خرید / فشار خرید سنگین معامله می شود 📊 و بالاتر از قیمت پایانی 468765 ریال قرار گرفته است ✅ همچنین NAV ابطال 462953 ریال است 📌 پس بازار فعلاً دارد عیار را بالاتر از ارزش ذاتی قیمت گذاری می کند 💰 📊 برداشت از تابلو اخرین معامله: 573669 ریال 🎯 قیمت پایانی: 468765 ریال 📌 نو ابطال NAV ابطال: 461953 ریال 🧾 حباب تقریبی: حدود 2.5% مثبت ✨ این یعنی صندوق نه تنها رشد کرده، بلکه بازار حاضر است ان را کمی گران تر از ارزش ذاتی اش بخرد 🛒 در صندوق های طلا، این حالت معمولاً نشانه ی تقاضای بالا، انتظار ادامه رشد طلا/دلار یا کمبود عرضه کوتاه مدت است 📈💵 🧠 وضعیت تابلو در ردیف سفارش ها، سمت خرید از سمت فروش قوی تر دیده می شود 🟢 حجم های خرید هم نسبتاً بالاست و این موضوع با رشد 5 درصدی کاملاً هم خوانی دارد 📈 بازه قیمتی هم نشان می دهد نماد نزدیک سقف روز در نوسان بوده است ⛔️ و فعلاً فشار فروش جدی در تابلو دیده نمی شود ⚡️ 🔍 تحلیل رفتاری اگر این نماد را برای نوسان گیری کوتاه مدت می خواهی، ورود در همین سطح ریسک دارد ⚠️ چون بعد از رشد 5 درصدی احتمال پولبک وجود دارد 📉 اما اگر نگاهت میان مدت باشد، تا وقتی طلا و دلار روند صعودی دارند، عیار هنوز می تواند جذاب بماند 🌟 چون حباب فعلی ان خیلی بزرگ نیست و هنوز در محدوده قابل قبول دیده می شود 📌 ✅ جمع بندی قطعی وضعیت فعلی عیار مثبت، داغ و متمایل به ادامه تقاضا است 🔥 اما برای ورود جدید در همین لحظه کمی پرریسک محسوب می شود ⚠️ به زبان ساده: قدرت خریدار بالاست 💪 حباب کم تا متوسط است 📊 ولی خرید در این قیمت بهتر است با احتیاط انجام شود 🛡️ 🎯 نتیجه نهایی برای خرید جدید: صبر ⏳ برای دارنده ها: نگهداری 🛡️ برای نوسان گیری: فقط با احتیاط ⚠️ #عیار #صندوق_طلای_عیار_مفید #بورس #تحلیل_بورس #صندوق_طلا #نوسانگیری #سرمایه_گذاری #طلا #بازار_سرمایه #ایران 🇮🇷 🆔 @TrippleASChannel
-
همیشه در سود
شدت خروج پول بخاطر دستکاری قیمت ها و ایجاد حجم مبنایی یک است ما در تسه 1405 حداقل پنجاه درصد سود نکنیم شاخص کل نابود خواهد شد تخلفات در بازار سهام بسیار زیاد است همه دوستان خود را به خروج از همه سهم ها بغیر از سکرد تشویق به خروج خواهیم کرد
-
آوای آگاه
#بررسی_گزارش_کدال #غصینو ✅ شرکت صنعتی مینو با نماد غصینو در خردادماه به فروش خوب 1743 میلیارد تومانی رسید که اگرچه 5 درصد کمتر از ماه قبل بود اما نسبت به میانگین فروش دوماه گذشته افزایش 18 درصدی داشته است. ✅درامد شرکت در خرداد 1405 نسبت به ماه مشابه سال گذشته رشد بیش از دو برابری را نشان می دهد. ✅مقدار تولید شرکت در انواع محصول در خردادماه به 7179 تن رسیده که نسبت به ماه گذشته کاهش 3.5 درصدی را تجربه کرده و همچنین شرکت مقدار فروش 7183 تنی را ثبت کرده که نسبت به ماه گذشته افت حدود 3 درصدی داشته است. ✅ غصینو در این ماه 5536 تن بیسکویت را به فروش داخلی رساند که نه در مقدار فروش و نه در نرخ فروش این محصول تغییر محسوسی نسبت به ماه قبل نداشته است. ✅جمع مبلغ فروش شرکت در 3ماهه ابتدایی امسال به 4.7 همت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 153 درصدی داشته است. ava.agah.com @Agahmoshaver
-
شساخت پروژه شده و رشد خوبی داره بازیگر شساخت سهم بعدی که پروژه می کنید پیشنهاد میکنم ولاعتماد باشه میتونید حجم بالا بخرید ⚡
-
سروش قبادی
خودرو خودرو تکنیکالش در نقطه حساسیه.و البته سهام بعد از افزایش سرمایه کند میشن.ولی شستا چه زیبا حرکت کرد…شسپا چه زیبا حرکت کرد…ووووو کمی صبر و 😊
-
صندوقچه بازار | StockArk
#فسازان P/E~4.4 تولید عالی و 20% بهتر از ماه مشابه، اما نیمی از تولید موجودی شد و نسبت به ماه های اخیر صادرات نداشته که این موجودی رو خواهد فروخت. بهار 94% درامد رشد داشت و نمیشه گفت عالی نیست @StockArk
-
پول هوشمندصندوق طلا
🔴#تابش نهمین #فروش_حقیقی در قیمت 67,760 ( 5.1% ) ساعت: 17:01 10نفر هر کد میانگین 215 میلیون تومان مجموعا 2,146میلیون تومان قدرت خریدار: 1.3 م.سی روز: 0.7 | سرانه حقیقی: 131 م.سی روز: 52 قیمت پایانی 67,150 ( 4.16% ) @fundSmartMoney2 1405/04/07
-
ا
#عیار یک نفر کامنت داده مواظب باشید سهام عیار را به شما نندازن واز اینجور حرفها وگویا خودرا هم خیلی تحلیلگرمی داند،در حالی که هنوز نمی داند عیار سهام نیست و صندوق و تفاوت صندوق عیار با سهام در این است که پشتوانه عیار طلای ذخیره شده است ولی پشتوانه سهام کاغذاست بعضا و صرفاقطعه زمینی در بیابان ،و هنوز کسی که ابتدایی ترین فرق سهام وصندوق را نمی داند ولی در حال تحلیل وارایه نقطه خروج از عیار است و کاهش را تا30هزار می داند!