جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
Bahman | bachi227
۱۲:۵۶:۰۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

شپنا من که امروز هر سهمی را تونستم فروختم و هر چقدر هم که نقد بودم دادم شپنا خریدم، تا ببینیم فردا پشیمون میشم به قول بعضی ها و یا خوشحال

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار