جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| abolfazl_r72
۱۲:۳۸:۵۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

غگل واقعا که خیلی خوب همه رو پیاده کرد.کار هرکسی نیس 480 اگه شد کلن تک سهم غگل میشم.ولی هدف 5000 تومنه تا یک سال دیگه فعلا کوتاه مدتی منتظر 1200 میمونم و باهاش میرم مجمع

لیست اخبار