جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| mahdinikoorokh
۱۳:۱۹:۲۰ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

ثبهساز اونایی ک واردن میدونن این جور سهامو باید خرید و نگه داشت و از منفی های سهم نترسید. بازار ها راه خودشونو میرن و به حرف منو شما نیست. من هرچی دارم از بورس دارم و مزد صبرمو گرفتم . جوجه را اخر پاییز میشمارن . صبور باشید

لیست اخبار