🔻 صندوق نفت برکناری رسمی شریعتمداری را اعلام کرد 🔹 صندوق های بازنشستگی صنعت نفت در نامه ای رسمی خطاب به محمد شریعتمداری، با استناد به مصوبه هیات رییسه این صندوق، اعلام کرد که از زمان معرفی نماینده جدید صندوق در هیات مدیره شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، وی دیگر هیچ گونه اختیار قانونی برای انجام اقدامات در جایگاه نماینده صندوق ندارد. 🔹 در این نامه که به امضای حسین حسین زاده، رییس هیات رییسه صندوق های بازنشستگی صنعت نفت رسیده، تاکید شده است که با معرفی نماینده جدید برای ادامه دوره عضویت در هیات مدیره هلدینگ خلیج فارس و مدیرعاملی حسن عباس زاده، از همان تاریخ تمامی وظایف، اختیارات و مسیولیت های مربوط به شریعتمداری به فرد جدید منتقل شده و هرگونه اقدام از سوی مدیرعامل سابق، فاقد وجاهت و غیرمجاز خواهد بود. @Akhbar_Nezami1
-
siyamak
#وبملت البته در مورد تقسیم سود شایعه شده شاید امسال در مجمع تا 30 درصد تقسیم سود داشته باشه . تا ببینیم چی میشه
-
ali gh
اهرم 7 همت تو این چند روز شپنا خریدن و فروختن حالا خروج اینا سخت میشه
-
siyamak
#وبملت البته در مورد تقسیم سود شایعه شده شاید امسال در مجمع تا 30 درصد تقسیم سود داشته باشه . تا ببینیم چی میشه
-
مجتبي خضر
#سیسکو پخش انلاین مجمع ساعت 14 مورخ 1405/04/07 از طریق https://www.aparat.com/SirjanSteel/live
-
اهرم صندوق بانکیا یه ماه پول قفل کرده بعد باز شده صف فروش خوب شد دادم رفت سربه سر
-
آذرنگاه
صعودی شدن صندوق های طلا با افزایش قیمت دلار از روز گذشته صندوق های طلا وارد مدار صعودی شدند و با توجه به امکان خرید و فروش انلاین در بستر بورس این روزها محبوبیت زیادی پیدا کردند ------------------------------------------------------ #اذرنگاه #رسانه_بیدار #خوی لینک میزی پایلاشین لطفا 👇👇👇👇👇👇👇 🆔 t.me/azarnegah_ir 🌐 rubika.ir/azarnegahnews 📱rubika.ir/page/Azarnegahonline 🚨 instagram.com/Azarnegah.news
-
محمد حیدری
فصبا دوستان قرار بود سود سهامدار حقیقی7 تیر ماه واریز شود کسی برایش واریز شده؟؟
-
اهرم خودمو مدیون خانوادم کردم دیروز ضستا4046بهم معرفی کردن زندگیم نابود شد
-
Trading
#شفارا دنبال خبرهای شگفت انگیز نباش این شرکت کافیه درست کار کنه با ظرفیت کامل کار کنه و درامد درامد اجاره مخازن را درست بگیره و طرح اسید فیوماریک را سریع به بهره برداری برسونه بالای 200 تومان به ازای هر سهم سود میسازه دنبال چیز دیگه ای نباش پیگیری کن مطالبه گری کن در مجمع شرکت کن ازشون بخوا پاسخگو باشن بهترین خبر برای سهم حل شدن این موضوعاته
-
مهدی پیروزفر
وسدید تو بازار متعادل،وسدید سرخه وای بحال بازار نزولی…بارها عرض کردم همت سهامداربایدمعطوف بشه به پاسخگویی مدیران شرکت مبنی برحسابرسی دقیق وشفاف همه ی شرکت های تابعه وسدیده،اگه در مجمع تونستید که میشه امید داشت وگرنه باید قید اصل سرمایمون رو بزنیم