✔️ #قرن به ازای هر سهم 1100ریال سود تقسیم کرد. ✔️ #دلر به ازای هر سهم 940 ریال سود تقسیم کرد. @afzayeshbors1
-
بورس۲۴ | Bourse24
مهر تایید حسابرس بر افزایش سرمایه «وکمپنا» به گزارش کدال نگر بورس 24، حسابرس و بازرس قانونی شرکت سرمایه گذاری ثروت افرین صبا افزایش سرمایه را تایید کرد. https://www.bourse24.ir/news/358895
-
Bahman
شبندر پارسال چند ماه شپنا ،مثل الان شبندر بود تو سایه بود الانم دیگه اخراشه دوباره شبندر برمیگرده سر جاش و لیدر میشه
-
مس مارکت
ثبت و فروش شرکت معدنی و اخذ صلاحیت فنی و مالی ، امتیاز #کاداستر کد اگهی: 1688 تاریخ: 1405/04/07 -------------- ☎️ شماره تماس مستقیم اگهی دهنده : 📱 09190309041 👈👈👈 مس مارکت، نیازمندیهای معادن مس -------- #خرید #فروش #سنگ #خاک #معدن #مس #طلا #اهن #سرب #روی #کرومیت #منگنز #کنسانتره #سمانته #کاتد #شمش #مفتول #سولفات #ضایعات #بالمیل #فیلترپرس #اکتشاف #استخراج #فراوری #لیچینگ #فلوتاسیون #تجهیزات ------
-
محمد م ب
خودرو سهام زیر قابل بررسی پدرخش ثشاهد ولشرق کزغال
-
خساپا بازدهی خساپا بعد جنگ 2 درصد فردا هم منفی بخوره بازدهیش منفی میشه کم ریسک ترین سهم میشه
-
دی یادگر کارمزد وبوعلی در فروش دی را محاسبه بفرمایید✅️
-
Chiko
وبملت بعد از کندل زشت دیروز و صف فروش امروز نمودار ترسناک 😨 شده
-
اخبار دلار،طلا،خودرو
🔶خروج 7 همت پول حقیقی ها از بازار سهام 🔹شاخص کل بورس تهران با افت صد هزار واحدی به تراز 5 میلیون و 75 هزار واحد کاهش یافت. 🔹شاخص هم وزن نیز 20 هزار واحد منفی شد. 🔹در حالی که ارزش معاملات امروز همت بود همت پول امداران حقیقی از سهام حق تقدم ها و صندوق های سهامی خارج شد. 🔹این در حالیست که 552 میلیارد تومان پول سرمایه گذاران حقیقی وارد صندوق های درامد ثابت 37 میلیارد تومان وارد صندوق های اهرمی میلیارد تومان وارد صندوق های طلا و 30 میلیارد تومان وارد صندوق های نقره شد. 🔹26 درصد نمادهای بازار مثبت و 74 درصد سرخ پوش به کار خود پایان داد. 🔹نمادهای تازه عرضه شده وفیروزه و تادیکو به همراه شپنا در میان نمادهای پرتراکنش با رشد مثبت ارزش سهام و نمادهای وبملت، شبندر و اروند با افت ارزش سهام قرار داشتند. @akhbardolartala
-
Tak Taz
خودران سلام پرتفوی خودران از چه تشکیل شده؟ کسی می تونه یه توضیحی بده که فقط خودرویی داره یا از صنایع دیگه هم داره؟
-
فاذر نزدیک به چهار ماه سهم بسته شده.سرمایه ی سهامدار بلوکه بوده.سهام نزدیک به پنجاه و بیشتر سود دادن.حالا با افشا ب و محدودیت دامنه میخواد باز بشه؟ عجبا