جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| mehdiiii2025
۱۳:۵۵:۳۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

خساپا بازدهی خساپا بعد جنگ 2 درصد فردا هم منفی بخوره بازدهیش منفی میشه کم ریسک ترین سهم میشه

لیست اخبار