جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
سهامدار واقعی | ahmad136
۱۲:۲۷:۵۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

#شپلی چند بار گفتم الانم لازم دیدم یه بار دیگه یاد اوری خدمت دوستان بکنم امسال هدف3000 تومان و سال دیگه هدف15000 تومان است. با اجرای برنامهایی که در مجمع اعلام کردید ، فول ظرفیت شدن خطوط اکریلیک، فروش 30%تو دلی با قیمت بالای3500 تومان،فروش بلوک 42% به پتروشیمی مارون با قیمت بالا،راه اندازی نیروگاه خورشیدی و فروش مازاد برق به دولت،افزایش سرمایه چند هزار درصدی، و epsعملیاتی بالای500 تومان و epsغیر عملیاتی1500 تومان با فروش بلوکهای شپلی،قیمت سهمو بالای 15000 تومان پرتاب خواهد کرد.

لیست اخبار