#وبصادر که اونم بعید می دونم من یک سهم دار بازنده هستم.
-
ثشرق دوستانی که بلدین شکایت ثبت کنید ،، یا راهنمایی کنید تا دیگران یاد بگیرن ثبت شکایت
-
احسان اصفهانی(تابلوبازی)
…عامل زمانی مهم بعدی بورس… …16 و 17 تیر ماه 1405… ✍بازگشت به مدار رشد بازار و پایان موج دو الیوت و ابتدای موج سه الیوت می تواند در این تاریخ رقم بخورد، منفی و عرضه جزیی از روند صعودی است و فرصت خوبی برای چیدن سبد جدید و بنیادی می باشد. @tablobaziii
-
سینرژی نصفشو فروختم دوروزپیش وسپه خریدم حماقت کردم
-
مالک اتیه یه صندوق با سی درصد حباب مثبت یکی با سه درصد حباب منفیه جل الخالق این چجوریشه ؟
-
چوبین⭐⭐⭐
گلدا میگم استاد خوب شد فملی نداریم
-
علی قمر
عیار صندوق طلای گوهر 6+
-
سید احسان براتی
وساخت امروز وارد سهم شدیم؛ان شاالله خیر و برکت باشه
-
صندوقچه بازار | StockArk
#زمگسا P/E~7.6 گزارش خیلی عالی داد و 180% بهتر از ماه مشابه بود. اما دقت کنید این رشد درامد ناشی از رشد ارزش منصفانه تولیدات بوده و زمگسا تو این زمینه بدسابقه است و "ممکنه" بخشی از این درامد رو تو گزارش فصلی پس بگیره! به هر حال فارغ از این مساله بهار عالی داشت و درامد 150% بیشتر از مدت مشابه بود. @StockArk
-
اهرم خروج پول نیست فروش هست که تو صندوق در امد ثابت می ره همین فردا هم بخرن میشه ورود پول به اینا زیاد توجه نکنید
-
NoavaranAmin
ملی شیمی کشاورز (#شملی) گزارش #فعالیت_ماهانه (#خرداد_1405) دوره 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 سال مالی منتهی به: 1405/06/31 @NoavaranAmin ⭕️کاهش (50.31) درصدی فروش خرداد 1405 در مقایسه با ماه گذشته ✅رشد 41.63 درصدی فروش خرداد 1405 در مقایسه با خرداد 1404 ✅رشد 56.12 درصدی فروش 9 ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تحلیل بیشتر در: @NoavaranCodal