جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
IRAN DOST | karimghanbari
۱۲:۲۶:۱۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

ی روزی هم یکی می گفت خکاوه رو چرا می خری جاش ثفارس و بخر پی ب ای خوبی داره و ثفرس کجا و خکاوه کجا من گفتم اونی که همه می بینن و من می بینم ولی مهم اونجاشه که هر کی نمی بینه الان اون دوستم 14 درصد تو ثفارس تو ضرره و من تو خکاوه تو سود بالا الانم اینجا کاره خودم و کردم سود خوب و داد شما رو با سهم تنها می ذارم

لیست اخبار