کشت و صنعت پیاذر (#غاذر) گزارش #فعالیت_ماهانه (#خرداد_1405) دوره 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 سال مالی منتهی به: 1405/12/29 @NoavaranAmin ✅افزایش 74.55 درصدی فروش خرداد 1405 در مقایسه با ماه گذشته ✅رشد 314.65 درصدی فروش خرداد 1405 در مقایسه با خرداد 1404 ✅رشد 185.11 درصدی فروش 3 ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تحلیل بیشتر در: @NoavaranCodal
-
🇨🇦آتی گروپ کانادا🇨🇦
پایان بورس تهران امروز یکشنبه 7 تیر 1405 / 7/2 همت پول حقیقی از بازار سهام خارج شد معاملات امروز بازار سهام در حالی به پایان رسید که 74 درصد از نمادها در محدوده منفی معامله شدند؛ اماری که به وضوح نشان می دهد بازار در اختیار فروشندگان بوده است. فضای کلی معاملات متاثر از اخبار نگران کننده درباره تبادل اتش در تنگه هرمز و همچنین گمانه زنی ها درباره تعطیلی احتمالی بازار در هفته اینده، به شدت هیجانی و منفی دنبال شد. شاخص کل بورس با کاهش 100 هزار و 762 واحدی، افتی معادل 1/95 درصد را ثبت کرد و در سطح پنج میلیون و 75 هزار و 593 واحد ایستاد. این کاهش قابل توجه، یکی از سنگین ترین افت های اخیر بازار محسوب می شود و نشان دهنده فشار فروش گسترده در نمادهای شاخص ساز است.
-
خپارس انشاالله تجدید ارزیابی در مجمع تصویب بشه و کام سهامداران شیرین
-
علی
#کاما ماشالا جوری کاما تا دسته کرده تو پاچت PTSD شدی هر روز میای عقده هاتو از این سهم این جا خالی میکنی روزای مثبت هم میری قایم میشی ما که تو کف خریدیم خیالمون راحته و الان هم تو سود خوبی هستیم
-
گروه آرمان آتی | ArmanAti
📌رزگلد؛ سهم انتخاب های درست! 📍رزگلد یک ابزار استراتژی محور در هر شرایطی! 📍با مدیریت فعال و هوشمند 📍بازده بالاتری نسبت به نوسانات قیمت طلا 🖥همچنین می توانید جهت کسب اطلاعات کامل صندوق رزگلد بر روی لینک زیر کلیک کنید: ◀️صندوق رزگلد ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ❤یک اتیه ارمانی… 📱@ArmanAti ✅کانال بله گروه ارمان اتی 🌐www.armanati.com https://armanati.com/rosegold/ http://ble.ir/armanatigroup
-
آوای آگاه
#مجمع #شگویا 📌 گزارش اوای اگاه از مجمع پتروشیمی تندگویان و توضیحات مدیر عامل شرکت در خصوص نحوه دریافت خوراک پارازایلن و امادگی شرکت پس از جنگ رمضان و وضعیت تامین برق مورد نیاز شرکت ava.agah.com @Agahmoshaver
-
صندوق های طلای بورس ایران
#طلا کانال 17-18 براش یه مقاومت سنگینه، که میتونه قیمت رو تا 14 هل بده پایین، این رشد که این روزا میکنه بخاطر این تنش ها ممکنه هفته های اتی با یک خبر خوب از مذاکره و یا امثال این دوباره بیاد پایین، پس هر بالایی در طلا خروج داره چون در لول دوم مارکت هستیم ولی اگه بتونه بالاب 18 تثبیت بده قضیه فرق میکنه اونموقع که بعیده، 📕 منبع؛👇 بازارهای مالی | Mohammadjafari.ir 〰〰〰〰〰〰〰〰〰 #طلا18عیار #اونس #طلا #صندوق_طلا https://t.me/+JwGZkTjw0jVmMmM0
-
بورس۲۴ | Bourse24
گزارش عملکرد 5 ماهه «سیلام» منتشر شد؛ تمرکز فروش بر سیمان پاکتی خاکستری به گزارش کدال نگر بورس24، شرکت سیمان ایلام که با نماد «سیلام» در بورس اوراق بهادار تهران معامله می شود، گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خرداد 1405 خود را در سامانه کدال منتشر کرد. https://www.bourse24.ir/news/358916
-
کارگزاری سرمایه و دانش
#بورصانه یک شنبه 7 تیر ماه 📊 بورس در حال سبک کردن بار سودهای قبلی 🔸 در یکی دو روز اخیر با کاهش خوش بینی نسبت به فضای سیاسی و تنش های شکل گرفته، مسیر حرکت نقدینگی در کلیه بازار ها نیز تغییر کرد؛ به طوری که سرمایه ها به سمت دارایی های امن تر مانند دلار و طلا متمایل شدند و در مقابل، بورس که ذاتاً بازاری ریسک گریز است، امروز با خروج پول (6 همت) مواجه شد. 🔸 در واقع، بازار در این مقطع بیش از هر چیز در حال سیو سود است؛ رفتاری کاملاً طبیعی و منطقی که نشان می دهد سرمایه گذاران ترجیح می دهند بخشی از سودهای به دست امده را تثبیت کنند و سپس با نگاهی دوباره به شرایط، تصمیم بگیرند. این توقف کوتاه می تواند فرصتی باشد تا بازار محیط اطراف خود را دقیق تر ارزیابی کند و در صورت حفظ ثبات، بار دیگر مسیر صعودی را در پیش بگیرد. 🔸 نکته مهم اینجاست که امروز بازار با فشار فروش و افت قابل توجه همراه بود، اما همچنان خریداران در صحنه حضور داشتند؛ موضوعی که نشان می دهد اصلاح قیمتی تا اینجای کار به جای انکه نشانه ضعف باشد، بخشی از روندی سالم و طبیعی در بازار بوده است. 🔸 با بررسی نمودارها به این نکته خواهیم رسید که در صورت تکمیل موفقیت امیز این اصلاح قیمتی، همراه با حجم معاملات قابل توجه، افق روشنی در انتظار سرمایه گذاران خواهد بود. ➖ ➖ ➖ ➖ 021-42548 🆔 @SDbroker 🆔 @SDfinacademy 🌐 SDbroker.ir
-
وبملت وبملت میاد زیر صد تومن بعد از اونجا دوباره رشد میکنه
-
لبخند سلام وقت بخیر. لطف میکنین بهم بگین صندوق لبخند درماه چند درصد سود میده؟ سودش خیلی بیشتر از صندوق درامد ثابت کیان هست؟