⭕️ پیمان غرب» به فرابورس می اید؛ نگاهی به دارایی محورِ تازه واردِ بازار سرمایه 🍆 از مسکن مهر تا احداث نیروگاه؛ ارزش گذاری 735 میلیاردی تایید شد 🟫 فرابورس ایران میزبان نشست خبری عرضه اولیه شرکت «پیمان غرب» بود. 🟫 سینا باوندپور، مدیرعامل این شرکت، با اشاره به سابقه 24 ساله مجموعه در صنعت برق و نیرو، از پروژه های تحول افرین شرکت گفت. او تکمیل 508 واحد مسکن مهر در دهلران را منبع اصلی تامین مالی و توسعه اتی عنوان کرد و از برنامه راهبردی شرکت برای احداث نیروگاه در زمینی 6 هزار متری خبر داد. 🟫 در ادامه، مژگان حبیبی، مدیر مالی «پیمان غرب»، این مجموعه را شرکتی «دارایی محور» معرفی کرد که با 42 ملک و 6 هکتار زمین، برنامه ای مدون برای واگذاری املاک تا سال 1406 جهت سرمایه گذاری دارد. 🟫 همچنین امیررضا فرجی، نماینده ارزش گذار، ارزش براوردی این شرکت با سرمایه 200 میلیارد تومانی را 735 میلیارد تومان اعلام کرد. ❤️@signal_plus_1
-
ثشاهد دوستان منوشهاممو دادم چون نفروختمش حالا طمع بود یا هرچیزی ولی نقطه فروشش 970تومن بود. تا 840اصلاحش حتمیه. این بدرد کسی میخوره ک نقد هست. ن ماهایی ک سهمیم و نقدینگی نداریم.، 840ی پله خرید جایزهست.
-
Sorena
سمگا درود دوستان امروز بخاطر ارزنده بودن یا نبودن صف فروش نشد بخاطر شرایط کلی بازار بود صف فروش امروز مرجع تصمیم گیری تون نباشه فعلا هستم باهش، عیار سمگا رو باید در بازار متعادل سنجید نه صف خرید و فروش یکدست بازار
-
محمدجواد اسعدی
وبملت این خبر نرخ بهره 40 درصدی اگر اجرایی بشه حالا چه علنی بگن چه غیر علنی روی بانکی ها تاثیر منفی داره چون خیلی به سودشون بوده نرخ بهره پایین به سپردها میدادن… مگر اینکه بیان نرخ بهره وام هاشون رو ببرن روی 40 درصد…
-
علی تبرزدی
واعتبار باشاخص 100 هزار واحد منفی این طلا امروز خیلی محکم واستوار ایستاد معدن طلا سوداور ترین سهم بورس وبا عقب ماندگی 24 ساله از بازار نشان دادانفجاری بسیار عظیم در راه داره
-
علی
گدنا با سلام من چهار سال پیش پول 2تا پژو پارس ریختم توی این سهم الان پولم شده به اندازه تعمیر اساسی یک پژو پارس عجب اقتصاد پویایی خدا بده برکت
-
nas19971
#خصدرا روز خوش
-
Mohsen Esfandi
ثامان سلام به همگی نکات مثبت امروز ورود پول حقیقی: حدود 3.3 میلیارد ریال * قدرت خریدار به فروشنده: حدود 1.36 است * حجم معاملات: حدود 9.4 میلیون سهم معامله شد. برداشت من اینه که بیشتر شبیه، شروع جمع اوری ارام سهم است.
-
S
#ثشاهد از هفته قبل که قدوم نحس عوامل دولت به ساختمان سازمان بورس باز شد کلا همه سهام ها ریزش عجیبی داره… بر قدوم نحستان لعنت
-
کلوند 💚💚💚کلوند💚💚💚را با کساوه تعویض کنید .کساوه پی بر ایی پایین تر و فروش های خیلی بهتری زده
-
کمال خدابنده لو
اهرم من 5 روز پیش تو سابقه هست تو صف خرید روز مثبت بازار هشدار دادم اینجا و چند باری گفتم این پولی که تو صف خریده پول غیر هوشمنده و به محض فروختن بهش بازار منفی میشه و همینجورم شد الانم دارم میگم این نفراتی که فردا و شاید پس فردا سهمشون رو تو صف فروش با حباب احتمالا 15 درصدی میفروشن باز پول غیر هوشمندن و به محض خرید ازشون بازار یه بالایی میزنه پس در ضهرم ها و ضستا ها و مقدار کم ضخود با توجه به استراتژی خودتون پله ای خریدار باشید یا حق…