25م صف خ ثفارس
-
وفردا شرکتی است که کسی مسولیت قبول نمیکنه بین حقیقی های کلان اختلاف است
-
خفولا
#خفولا توی صف فروش بازم 15 هزارتا اضاف کردم، خیره ایشالله
-
علی راستی
حفاری عزیز دل برادر از این اطلاعیه ها دلاری و یورویی یک ریاسم به دست سهامدارا نخواهید رسید،سلبق حفاری اینو نشون میده. بطور مثال،باافزایش 282% سود ناخالص در سال مالی 404 8%جدب سود خالص شوده بقیه سود ناخالص کجا رفته؟ضمن اینکه در پرداخت سود نقدی نیز دست و دل باز نیست.حتی حاضر نیست سودی که حق سهامداره پرداخت کنه یکراست سرازیز میکنه بحساب ذخیره، چرا؟
-
پژمان
الومینا خلاصه ش این بود که سود سهامداران عمده رو پرداخت نکردند!! با اداره ی مالیات هم درگیرن
-
خودرو هیچ روند صعودی مشهود نیس گیر نکنین مثل سال 99 فعلا طخود
-
علیرضا رمضانی
شرنگی عجب گزارشی داده،پس صف فروش شد که
-
وفردا قیمت 50 تومن هم زیادش بود
-
گشان از زمانی که وارد بورس شده هنوز 70 درصد تو ضررم اگه تورم این 15 سال رو هم حساب کنیم میشه 99 درصد ضرر
-
واعتبار فردا ایشالله صف خرید میشه دل دوستمون نشکنه
-
امید صادقی
کپشیر فروش خرداد ماه 173 میلیارد که نسبت به اردیبهشت 366 میلیارد بوده افت شدیدی داشته. p/e فوروارد ش الان رو 7.11 که بالاست. میتونه 20 % اصلاح بده تا p/e ش بیاد حدود 5.5 که مناسب خرید بشه.