مرحله دوم عرضه اولیه نماد #رانیز 🔹دوره سفارش گیری مرحله دوم: از ساعت 12 تا 14 است. 🔹قیمت ثبت سفارش: 16،062 🔹حداکثر سهام قابل خریداری توسط هر شخص حقیقی و حقوقی 700 سهم فرق مدیریت #رانیز با مدیریت #خرینگ خیلی شفاف تنها تفاوت در جنس رینگ فولادی والومینیومی است
-
Davood Razi
ومهان امروز این سهم چه کرد . حجم فوق العاده و خرید بالای حقیقی منتظر صعود بالای این سهم هستم
-
نوسان آپشن | ETF | سهام
#درددل_تکراری بازار سرمایه یا مسابقه صف نشینی؟ همیشه ما ایرانی ها انگار باید با کل دنیا فرق داشته باشیم؛ از قوانین و اقتصاد گرفته تا بازار سرمایه، خودروسازی، بنزین، اموزش و هزار موضوع دیگه. انگار علاقه عجیبی داریم هر چیزی که دنیا سال ها ازمون و خطاش کرده رو کنار بذاریم و یه نسخه «من دراوردی» ازش بسازیم. نسخه ای که معمولاً نه اصول مشخصی داره، نه خروجی درستی؛ مگر برای رانت، دلالی و سواستفاده. نمونه واضحش همین بازار سرمایه است. واقعاً چرا باید بازار قفل باشد؟ چرا دامنه نوسان 3 درصدی باعث شود یا صف خرید ببینیم یا صف فروش؟ عملا شما وقتی بازار صف هست در هر دو حالت خرید و فروش کاری نمیتوانی انجام دهی صرفا وقتت تلف میشود . مثلاً من تحلیل کردم و می خواهم وبملت را 20 درصد پایین تر بخرم. چرا باید یک هفته یا دپ هفته منتظر بمانم تا شاید قیمت به ان محدوده برسد؟ تازه وقتی رسید، دوباره سهم قفل صف خرید شود و حالا اینبار دستم به خرید نرسد! درسته که قیمت مثلا امده حدود 18 درصد منفی من میخوام در ان قیمت بردارم اما نمیشود !!!!!! نمی گوییم دامنه نوسان را حذف کنید؛ چون ظاهراً در این قفل بودن بازار #منافعی برایشان وجود دارد. حداقل اینو منطقی کنید مثلا +_10 . اگر سهمی نیاز به اصلاح 8 یا 10 درصدی دارد، بگذارید در همان روز یا طی دو روز به تعادل برسد. این صف های فرسایشی فقط وقت، سرمایه و اعتماد سهامدار را نابود می کند و مردم را بیش از پیش به سمت بازارهای دیگر می فرستد. اتفاقاً اگر قیمت ها ازادتر حرکت کنند، سهامدار هم مجبور می شود اموزش ببیند، ارزش ذاتی سهم را بشناسد و بر اساس تحلیل تصمیم بگیرد؛ نه اینکه فقط رنگ تابلو و صف خرید و صف فروش را دنبال کند. الان برعکس شده؛ صف خرید مردم را هیجان زده می کند، صف فروش هم مردم را می ترساند. نتیجه؟ رفتار گله ای، نه کشف قیمت. بازار سرمایه باید محل کشف قیمت باشد، نه مسابقه صف نشینی. خواهشاً این ساختار را اصلاح کنید. دامنه نوسان 3 درصدی واقعاً در شان بازار سرمایه ایران نیست. #بورس #بازار_سرمایه #دامنه_نوسان #صف_خرید #صف_فروش #سازمان_بورس #رییس_سازمان_بورس #اعتراض #سهامدار #شفافیت 📢 @eTFIRN
-
ثبهساز خدارو شکر از منفی های سهم برای خرید استفاده میکنم امروز کل بازار ی مقداری خرج پول داشت . سهم باید خشک شه
-
م م
وبملت دیگه کف کندل سبز هفتگی رو هم رو به پایین شکست کندل روزانه هم که افتضاح مگه خبر از بالا بیاد
-
وهنر از این سهم دیگه نفت داره در میاد از بس رفت پایین هیچ شفاف سازی هم نمیشه
-
ichi_charts
#دامین #گزارش_فعالیت_ماهانه #دوره_1_ماهه منتهی به 1405/03/31 شرکت #داروسازی_امین •️ شرکت داروسازی امین طی عملکرد 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 مبلغ معادل 2,239,381 میلیون ریال، از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 161 درصد رشد داشته است. •️ دامین با سرمایه ثبت شده 9,130,000 میلیون ریال طی عملکرد 6 ماهه سال مالی منتهی به 1405/09/30 مبلغ 10,975,564 میلیون ریال درامد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل 527 درصد رشد داشته است.
-
Formula_1
Mah R 12:27:00؛ مشکوک به کد به کد حقوقی به حقیقی در نماد شساخت. 11:03:50؛ مشکوک به کد به کد حقوقی به حقیقی در نماد دشیمی. 11:03:10؛ مشکوک به کد به کد حقوقی به حقیقی در نماد دزهراوی. 11:01:47؛ مشکوک به کد به کد حقوقی به حقیقی در نماد دجابر. 11:00:54؛ مشکوک به کد به کد حقوقی به حقیقی در نماد دجابر. 11:00:41؛ مشکوک به کد به کد حقوقی به حقیقی در نماد غشهداب. 10:51:45؛ مشکوک به کد به کد حقوقی به حقیقی در نماد بتهران. 10:40:39؛ مشکوک به کد به کد حقوقی به حقیقی در نماد دسبحان. 10:40:11؛ مشکوک به کد به کد حقوقی به حقیقی در نماد ومهان. 10:40:03؛ مشکوک به کد به کد حقوقی به حقیقی در نماد لخزر. 10:23:51؛ مشکوک به کد به کد حقوقی به حقیقی در نماد بپویا. 10:20:30؛ مشکوک به کد به کد حقوقی به حقیقی در نماد دزهراوی. 10:20:25؛ مشکوک به کد به کد حقوقی به حقیقی در نماد دزهراوی. 10:19:52؛ مشکوک به کد به کد حقوقی به حقیقی در نماد ددانا. 10:18:10؛ مشکوک به کد به کد حقوقی به حقیقی در نماد دجابر. 10:17:37؛ مشکوک به کد به کد حقوقی به حقیقی در نماد دجابر. 10:17:33؛ مشکوک به کد به کد حقوقی به حقیقی در نماد دجابر. 10:15:21؛ مشکوک به کد به کد حقوقی به حقیقی در نماد غشهداب. 10:15:17؛ مشکوک به کد به کد حقوقی به حقیقی در نماد غشهداب. 09:50:22؛ مشکوک به کد به کد حقوقی به حقیقی در نماد درازک. 09:49:51؛ مشکوک به کد به کد حقوقی به حقیقی در نماد فخاس. 09:42:09؛ مشکوک به کد به کد حقوقی به حقیقی در نماد رمپنا. 09:40:01؛ مشکوک به کد به کد حقوقی به حقیقی در نماد پاکشو. 09:35:51؛ مشکوک به کد به کد حقوقی به حقیقی در نماد حکشتی. 09:31:49؛ مشکوک به کد به کد حقوقی به حقیقی در نماد جم پیلن. 09:31:44؛ مشکوک به کد به کد حقوقی به حقیقی در نماد جم پیلن. 09:30:54؛ مشکوک به کد به کد حقوقی به حقیقی در نماد ومهان. 09:29:21؛ مشکوک به کد به کد حقوقی به حقیقی در نماد ومهان. 09:28:10؛ مشکوک به کد به کد حقوقی به حقیقی در نماد وکغدیر. 09:27:56؛ مشکوک به کد به کد حقوقی به حقیقی در نماد وکغدیر. 09:24:27؛ مشکوک به کد به کد حقوقی به حقیقی در نماد جم. 09:23:15؛ مشکوک به کد به کد حقوقی به حقیقی در نماد جم. 09:22:12؛ مشکوک به کد به کد حقوقی به حقیقی در نماد ومهان. 09:21:40؛ مشکوک به کد به کد حقوقی به ح...
-
shadkam Sh
غناب امروز اکثرسهم ها صف فروش بود،تعجبه غناب…
-
وبملت امروز که تموم شد اگه فردا راه داد حتما بخرید تقریبا نزدیک حمایت
-
بورس۲۴ | Bourse24
نگین فارس پیشتاز جذب سرمایه در میان صندوق های طلا 🔹رشد ورود سرمایه به یک صندوق را نمی توان تنها با تکیه بر ارزش دارایی های ان سنجید؛ زیرا صندوق های بزرگ تر به طور طبیعی ظرفیت بیشتری برای جذب منابع جدید دارند. به همین دلیل، بررسی میزان خالص صدور واحدها نسبت به ارزش دارایی های ابتدای سال، معیار دقیق تری برای ارزیابی عملکرد صندوق ها در جذب سرمایه است. 🟢 در این میان، #نگین فارس با ثبت 77.3 درصد، بیشترین نرخ جذب سرمایه را در بین صندوق های طلایی به خود اختصاص داده است. پس از ان نیز رزترنج و گلدا در رتبه های بعدی قرار گرفته اند. 🔸ثبت چنین عملکردی نشان می دهد سرمایه گذاران در ماه های اخیر استقبال قابل توجهی از این صندوق داشته اند. البته تصمیم گیری درباره کیفیت یک صندوق تنها بر اساس ورود سرمایه کافی نیست و عواملی مانند بازدهی، نقدشوندگی، مدیریت و بازارگردانی نیز در ارزیابی نهایی اهمیت دارند. #صندوق_طلا #نگین_فارس @bourse24ir