جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| pmpas
۱۱:۴۵:۵۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

وبملت دوست گلم که گفتی دردناکه بحث وام ووو 😘 فقط میتونم بگم دست نگهدار و بفروش و مدتی برو به ذهنت استراحت بده هر ضرری کردی فدا سرت فقط استراتژیتو بساز و بعد پر قدرت بیا و پولدار بشو دست کم تکنیکال رو یاد بگیر اون روز خواهی دید دیگه دردناک نیست و کلی از سودهایی که میکنی لذت میبری و زندگی روی جدیدی بهت نشون میده. فقط همین موفق و پرسود باشی😘

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار