#کسرا #بررسی
-
سالاری سالاری
شپنا دوستان این قانون که همونروز سهام میفروشی نمیتونی صندوق های طلا و نقره بخری از خود بورسه یا از کارگذاری است 😡
-
فرزام روحانی
سیلام با سلام و عرض ادب همچنان طبق تحلیل بنده پیش میریم نه مثل پیام پایین همانطور که با قطعیت اعلام شد… من تحلیل گرم و میگم این اصلاح بخشی از روند صعودیه
-
OMID
فملی فردا فملی بر می گرده تا اخر هفته مثبت هستش تامام
-
Khatereh Roshan
سخزر طوری قفل صف فروش فکر میکنی شرکت ورشکسته شده حقوقی وجدانت کجاست
-
ثشرق هرکسی با توصیه کانالهای مجازی سهم ثشرق خریده گیر افتاده!! چرا؟؟؟ چون بی دلیل اعتماد کرده… بالای 2000 تومن همه داشتن تبلیغ میکردن بخرید!!! اگاه باشی گیر نمیفتی✋️✋️✋️
-
علی جمالی
فملی دوستان جهت اطلاع عرض کنم فردا فملی از صف فروش به مثبت 2 میرسه یادتون بمونه تا فردا
-
فرزام روحانی
سمگا با سلام و عرض ادب همچنان طبق تحلیل پیش میریم امروز حجم قابل توجهی خرید زدم با اینکه جز برنامه م نبود ولی برام دلچسب بود که خرید بزنم قیمت 2700 ریال رو هم خرید می زنم که دوباره داشته باشم ش(اگه بهمون بده)
-
محسن مردانی
شپنا تنها سهمی که ارزش خرید هر سهمی بخری ضرر کردی فقط شپنا
-
گل گلی
فباهنر سلام.کسی که اهل فن وبازار و بورسه اگه امکان داره 2 سهم خوب و پرپتانسیل برای سرمایه گزاری 10ساله معرفی کند.
-
وساپا سهام داری وساپا به استرس زد وبندش نمیرزه تو اولین فرصت میفروشم میزارم صندوق ثابت ارزش چند برار شم برای شما استرسش روزگار مارو سیاه کرد وقتی طلا داری ولی حقوقی میگه اهنه این سود ی که ما ندیدیم تو 6ماه هرچی خریده بودیم چند برابر شده بود