جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
M.s | m.s.ashtiyani
۱۱:۵۴:۱۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

من نمیدونم چرا باید سهم مستعدی مثل شپنا با eps حد اقل 400 تومنی با قیمت 1000 تومن رو فروخت؟؟؟دوستان یه خورده سواد تابلو خوانی شون رو بالا ببرن..حجم خرید رو نمیبینید؟خرید حقوقی رو نمیبینید؟؟؟؟

لیست اخبار