امسال هزینه ها اداره 30همت زیاد میشه 215همتم طلب از دو ل ت هیچ وقت وصول نمیشه و فقط هر ماه و هر سال زیاد میشه بله برای همین است وبصادر رشد نمیکنه مگر عمو ترام پ به داد ما برسد
-
فارس نه نخرید تقریبا خرید حقوقی نیم ساعت اخر صفر بود
-
یادداشتهای روزانه آقای نون
سود نقدی مجامع: #فولای سود نقدی به ازای هر سهم به مبلغ 38 ریال #هجرت سود نقدی به ازای هر سهم به مبلغ 441 ریال #هانیکو سود نقدی به ازای هر سهم به مبلغ 270 ریال #خدیزل سود نقدی به ازای هر سهم به مبلغ 290 ریال #حبندر سود نقدی به ازای هر سهم به مبلغ 2930 ریال #دلر سود نقدی به ازای هر سهم به مبلغ 940 ریال #قرن سود نقدی به ازای هر سهم به مبلغ 1100 ریال #شبصیر سود نقدی به ازای هر سهم به مبلغ 1620 ریال #خشرق سود نقدی به ازای هر سهم به مبلغ 40 ریال #دکپسول سود نقدی به ازای هر سهم به مبلغ 16600 ریال
-
پکویر الهی شکر فکر کنم سینا خارج شده.
-
ختور انصافا ختور امروز نشان داد، تکسهم قطعاتی ها خواهد بود. معاملات امروز صف خرید فردا را چید
-
mali47
#دکپسول طبق گزارش اوای اگاه از مجمع امروز دکپسول: به ازای هر سهم 16'600 ریال سود نقدی (DPS) تصویب شد.7c943c
-
سالاری سالاری
شپنا دوستان این قانون که همونروز سهام میفروشی نمیتونی صندوق های طلا و نقره بخری از خود بورسه یا از کارگذاری است 😡
-
فرزام روحانی
سیلام با سلام و عرض ادب همچنان طبق تحلیل بنده پیش میریم نه مثل پیام پایین همانطور که با قطعیت اعلام شد… من تحلیل گرم و میگم این اصلاح بخشی از روند صعودیه
-
OMID
فملی فردا فملی بر می گرده تا اخر هفته مثبت هستش تامام
-
Khatereh Roshan
سخزر طوری قفل صف فروش فکر میکنی شرکت ورشکسته شده حقوقی وجدانت کجاست
-
ثشرق هرکسی با توصیه کانالهای مجازی سهم ثشرق خریده گیر افتاده!! چرا؟؟؟ چون بی دلیل اعتماد کرده… بالای 2000 تومن همه داشتن تبلیغ میکردن بخرید!!! اگاه باشی گیر نمیفتی✋️✋️✋️