یاداوری تجارب خود ارام و ریلکس روش خرید بنده در صندوقهای طلا و نقره با توجه رشد اینها در چند سال الان که درجا میزنن برای بالانس سبد روزی 1000 واحد صندوق طلا #ریتون زیر 1750 میخرم نقره #نقرابی زیر 1400 میخرم دقت کن روزی 1000 عدد ما باید یاد بگیریم در زمانهاییکه درجا میزنن ارام سبدها را تنظیم کنیم بعدا سود خودش میاد با خرید و فروش انتحاری انهم با پول اعتبار فقط ذهن و اعصاب و روان خود را نابود میکنیم این را نوشتم جزیی از روش معاملاتی خودم شاید کمکی کند در ضمن حتی در این بازار اعتبار صفر و بخشی از پول با هر رشد به سمت درامد ثابت میره تا بالانس بشه بعدا در زمانیکه سهام ول شدن مجدد ارام با سود همان در امد ثابتها تعداد سهام افزایش و از سود مجامع بهره مند بشم و اینکه زندگی را نباید سخت گرفت
-
وفردا شرکتی است که کسی مسولیت قبول نمیکنه بین حقیقی های کلان اختلاف است
-
خفولا
#خفولا توی صف فروش بازم 15 هزارتا اضاف کردم، خیره ایشالله
-
علی راستی
حفاری عزیز دل برادر از این اطلاعیه ها دلاری و یورویی یک ریاسم به دست سهامدارا نخواهید رسید،سلبق حفاری اینو نشون میده. بطور مثال،باافزایش 282% سود ناخالص در سال مالی 404 8%جدب سود خالص شوده بقیه سود ناخالص کجا رفته؟ضمن اینکه در پرداخت سود نقدی نیز دست و دل باز نیست.حتی حاضر نیست سودی که حق سهامداره پرداخت کنه یکراست سرازیز میکنه بحساب ذخیره، چرا؟
-
پژمان
الومینا خلاصه ش این بود که سود سهامداران عمده رو پرداخت نکردند!! با اداره ی مالیات هم درگیرن
-
خودرو هیچ روند صعودی مشهود نیس گیر نکنین مثل سال 99 فعلا طخود
-
علیرضا رمضانی
شرنگی عجب گزارشی داده،پس صف فروش شد که
-
وفردا قیمت 50 تومن هم زیادش بود
-
گشان از زمانی که وارد بورس شده هنوز 70 درصد تو ضررم اگه تورم این 15 سال رو هم حساب کنیم میشه 99 درصد ضرر
-
واعتبار فردا ایشالله صف خرید میشه دل دوستمون نشکنه
-
امید صادقی
کپشیر فروش خرداد ماه 173 میلیارد که نسبت به اردیبهشت 366 میلیارد بوده افت شدیدی داشته. p/e فوروارد ش الان رو 7.11 که بالاست. میتونه 20 % اصلاح بده تا p/e ش بیاد حدود 5.5 که مناسب خرید بشه.