جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| nimabuler
۱۰:۳۸:۵۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

خبنیان سهمی بود تو رشد بازار ریخت تو ریژش بازار از همه زود تر صف شد سهامدارانش بدهکار شدن قیمت از 1200 امد به 120 باز هم سازمان ورود نکرد

لیست اخبار