#فیلترها صف فروش های که قدرت خریدار حقیقی بالای 1 بوده اروند ثامید… P/e حدودا 3 و هم گروهی های بالای 7 از صف فروش بررسی کنید
-
بورس با پت و مت
#اهرم تایم 1 ساعته فردا از صف فروشش بررسی
-
SAYID SARVAR
#ودی من فروختم اعصابم نکشید رفتم صندوق طلا خریدم هر کی داره این سهم و انشالله سود میکنه🥱
-
صندوقچه بازار | StockArk
#پکویر P/E~4.5 به لحاظ تولید بهتر شد و 20% بیشتر از اردیبهشت بود و کمی هم موجودی شد. نرخ ها 14% بیشتر از اردیبهشت و 110% بیشتر از ماه مشابه بود. بهار ولی تولید طبق انتظار افت داشت و 40% کمتر از بهار گذشته بود، ولی با رشد نرخ ها درامد 28% رشد داشت. تقریبا به کف هی قیمتی نزدیک شده. @StockArk
-
Wise Investor
#شپلی از زمان ورود به سهم در 7 ماه تا اینجا حدود 200% (با احتساب پله های دیگه) در سود هستیم همچنان جا برای رشد زیاد داره , سهمیه که قبل از بقیه بازار در موج های بزرگ استارت میزنه
-
اختیارمعامله 𝑶𝒑𝒕𝒊𝒐𝒏 𝑹𝒆𝒇𝒆𝒓𝒆𝒏𝒄𝒆
✅ وضعیت صندوق های طلا ✍️ یه تصویر جامع از صندوق های طلا ببینیم دلار محاسباتی : هر صندوق داره با چه دلاری معامله میشه حباب های 3 گانه درصد شمش یا سکه یا نقد بودن صندوق ارزش بازار ارزش معاملات ورود پول و… میتونید تمام این دیتا رو در داشبورد تخصصی بازار طلا سایت رهاورد ببیند https://rahavard365.com/gold 𝑶𝒑𝒕𝒊𝒐𝒏 𝑹𝒆𝒇𝒆𝒓𝒆𝒏𝒄𝒆 https://t.me/optionreference/11822
-
وفردا شرکتی است که کسی مسولیت قبول نمیکنه بین حقیقی های کلان اختلاف است
-
خفولا
#خفولا توی صف فروش بازم 15 هزارتا اضاف کردم، خیره ایشالله
-
علی راستی
حفاری عزیز دل برادر از این اطلاعیه ها دلاری و یورویی یک ریاسم به دست سهامدارا نخواهید رسید،سلبق حفاری اینو نشون میده. بطور مثال،باافزایش 282% سود ناخالص در سال مالی 404 8%جدب سود خالص شوده بقیه سود ناخالص کجا رفته؟ضمن اینکه در پرداخت سود نقدی نیز دست و دل باز نیست.حتی حاضر نیست سودی که حق سهامداره پرداخت کنه یکراست سرازیز میکنه بحساب ذخیره، چرا؟
-
پژمان
الومینا خلاصه ش این بود که سود سهامداران عمده رو پرداخت نکردند!! با اداره ی مالیات هم درگیرن
-
خودرو هیچ روند صعودی مشهود نیس گیر نکنین مثل سال 99 فعلا طخود