بعد از گذشت نیم ساعت از بازار ارزش معاملات 18 همت چربش صف 1.5همت مثبت سرانه فروش 177میلیون سرانه خرید 97میلیون خروج پول درشت 1.5همت صف فروش ها ی دور حجم خوردن و معامله شدن، ولی بخش عمده این حجم بخاطر خرید های حقوقی بود. بطوری که خالص خریدشون تا الان 5.1 همت هست. خریدار فعلا حقوقی هست. جالبه شپنا با این همه رشد هنوز شل نمیکنه و خیلی با عرضه هست ولی تقاضا هم داره. @Multi_investing
-
دوستان نظرشون در باره غمارگ چیه خیلی اصلاح کرده اضافه کنیم؟
-
گشان بازده یک ماهه گشان 40/35 %🟢
-
خودرو دیروزی سینرژی گفتم 15 درصد داد الان بفروشید امروز میگم عیار امیدوارم مثبت 10 بشه و صف خرید
-
بورس | سهام | آكادمى كارو
🟢✔️🟢 #وگردش 💹 1405/4/7 ⌚ 10:34:07 🔖 1,365 #خرید 35 کد حقیقی درمثبت 2.55 تابلو به ارزش کل 96,148,493,805 ریال سرانه خرید هر کد 2,747,099,355 ریال
-
شاهرخ مسکوب
#اروند مجمع 550 تقسیم میکنه .امسال هم پی وی سی دوبرابر قیمت پارساله با فروش کاستیت سودش بالای 1000 تومنه دیگه فروش توجیه نداره!
-
IMEX CHANNEL
#خکاوه ورود پول هوشمند قدرتمند . تابلو فردا دیدن داره
-
Market Analyzer (Amir Haghparast)
#شغدیر بروزرسانی حداقل اهداف 3500-3600 ت و هدف دوم 4300-4400 ت صبور باشید روی تحلیل تا رفتید داخل سود بفکر سیو سود نباشید اجازه بدید سود گسترش پیدا کنه 1 تیر 1405
-
Market Analyzer (Amir Haghparast)
#شغدیر پیشنهاد ورود در کف قیمتی همراه با واگرایی مثبت انتظار بازدهی بیشتر از تارگت قبلی که زده یعنی می ره بالاتر از 4400-4600 ت بالاخره بدهی واگرایی هم پرداخت شده ریسک به ریوارد فوق العاده پایین 26 خرداد 1405
-
حمید نادری
#ثشرق این گروه ورود پول داره اما این سهم انگار راهش از گروهشم جداست
-
فیلتر بنیادی هوشمند بورس (تکنوفاندامنتال)
#دلقما #دفارا #حخزر مجمع عادی نرفتند